Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و کشف یک تن و 927 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای میرجاوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر و ورود محموله سنگین مواد افیونی به داخل کشور از منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بلافاصله اکیپ‌های پوششی و عملیاتی مرزبانی با دریافت تجهیزات کامل و اجرای کمین هدفمند به پوشش منطقه پرداختند.

سردار گودرزی افزود: پس از شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، با انجام عملیات هدفمند و هوشمندانه، تمام مسیرهای منتهی را بر قاچاقچیان بستند و سوداگران مرگ که گرفتار محاصره مرزداران شده بودند اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به رشادت مرزبانان در این عملیات، تصریح کرد: با توجه به موضع‌گیری و اتخاذ تاکتیک عملیاتی مناسب و حجم سنگین آتش مرزبانان، قاچاقچیان با به جا گذاشتن محموله مواد مخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

سردار گودرزی ادامه داد: مرزبانان در پاکسازی محل درگیری، موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا، یک تن و 927 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل یک تن و 597 کیلوگرم تریاک، 100 کیلوگرم هروئین، 67 کیلوگرم حشیش، 39 کیلوگرم شیشه و 124 کیلوگرم سایر مواد مخدر را کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان استان سیستان و بلوچستان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران با پاسداری از مرزهای پهناور کشور، مناطق مرزی و مرزها را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ناجا مرزبانان مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه

فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۴۸ دستگاه تلفن همراه آیفون به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در مرز بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مرزبانی، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان خاطرنشان کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری اضافه کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال، جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 747644

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه