Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:14:01 GMT

ویاش بواش برای ماندن در مارسی شرط گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۱۵۴۵

ویاش بواش برای ماندن در مارسی شرط گذاشت

آندره ویاش بواش برای ماندن در باشگاه فوتبال المپیک مارسی شرط گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، ویاش بواش از روز گذشته در فرانسه حضور یافت و آمادگی خود را برای گفت وگو با روسای باشگاهش اعلام کرد.

این مربی 42 ساله پرتغالی از یک سال قبل، سکان هدایت تیم جنوبی فرانسه را در اختیار دارد و برای آینده خواهان رسیدن به رده‌های بالای فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام رویترز، این مربی برای ماندن در تیم قدیمی لیگ لوشامپیونه و ادامه فعالیت، شرط دارد. او می خواهد به اطلاع سران باشگاهش برساند در صورتی در تیم خواهد ماند که باشگاه برای فصل بعد چند بازیکن جدید به خدمت گیرد تا تیمش قدرت بیشتری پیدا کند.

در این صورت است که ویاش بواش می تواند به اهدافی که مد نظرش است، برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه فوتبال مارسی ویاش بواش ویاش بواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند

به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ادامه یافتن همکاری توماس توخل و بایرن مونیخ پس از این فصل وجود داشته باشد

طرفداری | در حالی که این روزها گفته می‌شود رالف رانگنیک گزینه اول بایرن مونیخ است اما شایعاتی درباره احتمال ماندن توماس توخل منتشر شده‌اند که باعث ایجاد بحث‌های زیادی شده است.

از سوی دیگر تعداد زیادی نیز از هواداران بایرن مونیخ در یک کارزار اینترنتی در مخالفت با حضور رانگنیک، خواستار ماندن توخل در این تیم شده‌اند که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است.

بیش‌تر بخوانید: 

توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ توماس توخل هیچ قصدی برای ماندن در بایرن مونیخ پس از پایان این فصل ندارد. این سرمربی تصمیم باشگاه را پذیرفته و دیگر علاقه‌ای هم به ادامه دادن این‌کار ندارد. توخل می‌خواهد به انگلیس بازگردد و یکی از نام‌های مورد بحث در منچستریونایتد است.

علاوه بر این، هرگاه این سؤال پرسیده شد که امکان ماندن توخل وجود دارد، پاسخ همیشگی سران بایرن «نه» بوده است. این تصمیم نیز همچنان پابرجاست. دلایل واضحی وجود داشت که این تصمیم گرفته شد و باشگاه به هیچ عنوان قصد عقب‌نشینی از آن را ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • سیلاب در جاده نیریز به دهچاه و در راه ماندن خودروها | ویدئو
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا