Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@03:02:55 GMT

دستبند پلیس بر دستان سارقان زورگیر جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۱۹۳۳

دستبند پلیس بر دستان سارقان زورگیر جنوب تهران

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارق زورگیر که با تشکیل باندی تحت عنوان مسافرکش از اتباع کشور افغانستان زورگیری می کردند، خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" گفت: دوم فروردین ماه دو تن از اتباع افغانی با حضور درکلانتری 170 کهریزک اعلام داشتند، در روز اول عید از واوان به مقصد شورآباد سوار یکدستگاه خودروی پراید با دونفر سرنشین و یک نفر راننده شده که در طول مسیر و قبل از رسیدن به مقصد در نزدیکی شورآباد سرنشینان خودرو با استفاده از سلاح سرد و تهدید به کشتن مبلغ 30 میلیون ریال وجه نقد- دو دستگاه تلفن همراه –ساعت مچی-گردنبند طلا و لوازم شخصی آنها را سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: شاکیان که قصد بازکردن درب خودرو را داشتند، با ضربات سلاح سرد سارقان از ناحیه سر مجروح و در نهایت پس از پرت کردن مال باختگان به بیرون خودرو از محل متواری می شوند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود : با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم مبارزه با سرقتهای خاص پایگاه نهم قرارگرفته و مسیر تردد مال باختگان و خودروی سارقان بصورت میدانی مورد بررسی و بازدید کارآگاهان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت : کارآگاهان در گام اول به محل های تردد خودروی سارقان را مراجعه و موفق می شوند شماره پلاک خودروی سارقان را بدست بیاورند.

این مقام انتظامی گفت: با سرنخ بدست آمده کارآگاهان با هماهنگی قضائی مالک خودرو به نام محمود 36 ساله ساکن شهرستان اسلامشهر را طی عملیاتی غافلگیرانه در بیست و یکم اردیبهشت ماه دستگیر می کنند که در همان بدو دستگیری متهم لب به اعتراف گشوده و به سرقت از شکات با همدستی دو تن از دوستانش به نام های کامران و هادی که ساکن اسلامشهر بودند معترف می شود .

وی ابراز داشت: با اعتراف صریح محمود بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی قضائی برای دستگیری متهمان دیگر اقدام و موفق می شوند در همان روز در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را دستگیر و خودرویی که سارقان در سرقت از آن استفاده می کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: با انتقال متهمان به پایگاه نهم ضمن اعتراف به 10 فقره سرقت بعنف از اتباع افغانی تحت پوشش مسافربری در محدوده های کهریزک و حسن آباد فشافویه سرکرده باند را "محمود" معرفی کردند و گفتند از مجموع سرقت ها بیش از یک میلیارد ریال بدست آورده اند که با دستور مقام قضائی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی مال باختگان در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی می باشند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستبند پلیس سارقان زورگیر پایگاه نهم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل های مترو!

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل های مترو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، سرهنگ علی اصغر لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت های انتظامی در خطوط و ایستگاه های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامات و یگان حفاظت شرکت بهره برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

لک فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

وی افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

لک در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی