Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@18:30:25 GMT

اقدامات نیروی انتظامی موجب دلگرمی جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۲۰۰۱

اقدامات نیروی انتظامی موجب دلگرمی جامعه است

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی‌ به‌عنوان در برابر تهدیدات و ناامنی‌ها ایستاده و با مجرمان مقابله می‌کند.

آیت الله "مصطفی علما" در دیدار با فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: اقدامات نیروی انتظامی همواره موجب دلگرمی و امنیت بخشی برای آحاد مختلف جامعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان سنگربانی مقاوم در برابر تهدیدات و ناامنی ها ایستاده و یک تنه به جنگ مجرمان و خلافکاران می رود. 

آیت الله علما در ادامه و با تاکید بر اینکه تخریب نیروی انتظامی خسارت بزرگی برای کشور، مردم و نظام است، گفت: برای پیشگیری از وقوع این خسارت همه باید در تقویت این نیروی اصیل و ارزشی بکوشیم. 

امام جمعه کرمانشاه یادآوری کرد: اگر یک روز نیروی انتظامی در جامعه حضور نداشته باشد، آن زمان همه متوجه می شوند چه خسارت بزرگی به امنیت مردم وارد شده و شرایط چقدر متفاوت خواهد بود. 

وی با بیان اینکه حضور پلیس در جامعه باعث ایجاد امنیت و آرامش خاطر می شود، گفت: ماموران پلیس ثابت کرده اند در همه عرصه ها حضوری موثر و همه جانبه داشته و آماده فداکاری هستند. 

آیت الله علما در پایان نمونه حضور موثر پلیس در صحنه های اجتماعی را اقدامات موثر نیروی انتظامی در عرصه مقابله با شیوع ویروس کرونا برشمرد و گفت: با مدیریت خوب فرمانده انتظامی استان و حضور همه جانبه همکارانش طرح های خوبی توسط پلیس طی سه ماه اخیر اجرا شده که به کنترل این بیماری کمک شایانی کرده است. 

سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار با تشریح برخی اقدامات صورت گرفته توسط پلیس، گفت: مجموع اقدامات صورت گرفته باعث شده تا کرمانشاه جزو امن ترین استان های کشور لقب بگیرد و جرایم خشن در آن حداقلی باشد. 

وی تصریح کرد: امروز با قاطعیت می توان گفت کرمانشاه جای امنی برای افراد خلافکار و مجرم نیست و خود آنها نیز به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می شوند. 

وی تصریح کرد: برخورد با جرایم خرد از جمله سرقت، برخورد با پدیده قاچاق کالا و مواد مخدر و همچنین افراد قاچاقچی، خرده فروشان مواد مخدر و سارقان از جمله اولویت هایی است که توسط پلیس دنبال می شود. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به پای کار بودن پلیس در بحث مقابله با بیماری کرونا، گفت: از همان ابتدای شیوع بیماری اقدامات پیشگیرانه خود را آغاز کردیم و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است. 

وی یکی از اقدامات انجام شده توسط پلیس را مقابله با محتکران عنوان و تصریح کرد: در همین راستا بالغ بر دوملیون‌و 600 هزار عدد انواع ماسک، دستکش، الکل و ژل های ضدعفونی کشف و برای توزیع میان مردم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی قرار گرفت. 

جاویدان گفت: ضدعفونی کردن روزانه معابر شهری کرمانشاه و بسیاری از شهرستان های استان جزو دیگر اقدامات پلیس در راستای مقابله با بیماری کرونا بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه امام جمعه کرمانشاه فرمانده انتظامی استان نیروی انتظامی توسط پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا زارعی در تشریح این خبر بیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت ها تشکیل شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگردهای خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

زارعی تصریح کرد: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان های همجوار انتقال می داده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت ها می کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ اکیپ از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند و به پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند.

وی گفت: متهم پس از انتقال به یگان انتظامی و در بازجویی های فنی صورت گرفته بیان داشت به همراه ۲ نفر از دوستان خود درسطح شهر نهاوند پس از گشت زنی و شناسایی خودرو مورد نظر جهت سرقت، اقدام خود را عملی و بلافاصله خودرو را از شهر خارج و به فردی به هویت معلوم می فروخته است.

جانشین انتظامی استان در پایان بیان داشت: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودروهای مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

کد خبر 6093517

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست