Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@11:59:51 GMT

دسترسی 90درصد دانشگاه‌های کشور به خدمات آموزشی آنلاین

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۲۰۷۱

دسترسی 90درصد دانشگاه‌های کشور به خدمات آموزشی آنلاین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از 90درصد دانشگاه‌هایی که لیست آنها از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه شده دارای خدمات آموزشی آنلاین رایگان هستند.

به گزارش پول نیوز، «محمد جواد  آذری جهرمی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران افزود:‌ البته این امر در مقطعی از باب هماهنگی اشکالاتی داشت که ولی براساس گزارش های دریافتی  90درصد مراکز آموزشی کشور درحال حاضر ترافیک  آموزشی رایگان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مراکز در دوره امتحانات قراردارند دولت حمایت کرد تا ترافیک آنها نیز رایگان باشد و دغدغه‌ای در این بخش نداشته باشند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از موافقت و دستور رییس جمهوری و مساعدت جناب آقای نوبخت برای برخوداری دانش آموزان از ترافیک رایگان داده خبرداد و گفت: مصرف ترافیک شبکه شاد که مربوط به ارائه خدمات آموزشی آنلاین و برگزاری کلاس های مجازی برای دانش آموزان است تا پایان فصل امتحانات به صورت رایگان خواهد بود.
وی افزود: مراحل اجرایی آن از امشب آغاز و از فردا عملیاتی خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ترافیک رایگان فناوری رایگان شبکه شاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد