Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جلسه جمع بندی سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در شیراز با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه و کسب موفقیت‌های کشوری در بخش تحقیقات و فناوری، اعلام آمادگی کرد تا با توجه به توانمندی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فارس به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور، نخستین آزمایشگاه جنوب کشور در زمینه تولید واکسن کرونا را در این مجموعه راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مهرزاد لطفی با قدردانی از تلاش پژوهشگران دانشگاه برای خدمت رسانی در بحران کرونا، درباره میزان دو برابری تست‌های PCRانجام شده نسبت به جمعیت از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور خبر داد و افزود: با تلاش‌های انجام شده، کمترین مرگ و میر کرونا را در بین استان‌های کشور داشته‌ایم.

او درباره فعالیت‌های شبانه روزی ۹ آزمایشگاه تشخیصی کرونا در فارس توضیح داد و گفت: از ۱۰ هزار تست روزانه انجام شده در کشور، ۲ هزار تست در شیراز انجام می‌شود.

دکتر لطفی با تاکید بر همدلی و توجه ویژه مسؤولان ارشد استان به مجموعه سلامت فارس به ویژه در بحران کرونا، اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی خود در پژوهش‌های مربوط به کرونا اثربخش باشد.

او از معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خواست تا برای تکمیل برج پژوهشی محمد رسول الله (ص) در دانشگاه، برای تأمین اعتبار مالی برج فناوری این مجموعه نیز در راستای خدمت رسانی به مردم، کمک شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمادگی دارد تا با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی خود در پژوهش‌های مربوط به کرونا اثربخش باشد.

رئیس دانشگاه با تقدیر از توجه ویژه مسؤولان کشوری و استانی به پژوهشگران جوان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و استان، ابراز امیداوری کرد که تمامی پژوهش‌ها با هدف خدمت رسانی به مردم به نتیجه برسد.

در پایان تفاهم نامه چهارجانبه ای بین معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، استانداری فارس، دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف تحقیق و توسعه علم و فناوری در زمینه کروناویروس جدید، به امضا رسید.

کد خبر 4924619

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز ویروس کرونا شیراز ویروس کرونا بوشهر شیراز قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان ایلام ماه مبارك رمضان زلزله کمک به نیازمندان بیرجند مواسات مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود