Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : هم اکنون کد آنی پرداخت #۰۸۳*۳*۸۸۷۷* برای اطعام نیازمندان فعال شده است.

او گفت : خیران نیک اندیش می‌توانند با شماره گیری این کد از طریق تلفن‌های همراه کمک‌های خود را به اطعام مهدوی اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در این سامانه خیران می‌توانند به هر میزانی که می‌خواهند کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند گفت: شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی خیران نیک اندیش است.

رخصی افزود: تمام کمک‌های جمع‌آوری شده از نیکوکاران در اسرع وقت به منظور اطعام و تهیه اقلام غذایی برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان هزینه می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد حمایت مالی خیران و نیکوکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال انواع زکات در استان خبر داد و گفت: این زکات جمع آوری شده شامل ۳۵۸ میلیارد ریال زکات فطریه، ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات کفارات، ۵۷ میلیارد ریال زکات واجب و ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات مستحب بوده است.
جمال شیبه افزود: زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه، هزینه در بخش درمان، استفاده در حوزه تحصیل، آزادی زندانیان و احداث و مرمت مسکن نیازمندان صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس