Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلیل مرتضوی گفت: کسانی را که در شهر ناامنی ایجاد می کردند با تمام قدرت عکس العمل محکم و سریعی می شد، این بار نیز باید انجام شود تا شهروندان احساس امنیت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه اجازه جولان به اراذل و اوباش در آمل را نمی دهیم، اظهار کرد: روز گذشته چند تن از اراذل و اوباش در شهر به عربده کشی، تیراندازی و خود‌نمایی پرداختند که موجب سلب آسایش شهروندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه برخورد قاطع و محکمی خواهد شد، عنوان کرد: از اعضای شورای تامین تقاضا دارم با جدیت تمام برخورد داشته باشند و مانند گذشته قاطع برخورد کنند.

امام جمعه آمل ادامه داد: کسانی را که در شهر نا امنی ایجاد می کردند با تمام قدرت عکس العمل محکم و سریعی می شد، این بار نیز باید انجام شود تا شهروندان احساس امنیت کنند.

وی تصریح کرد: از شورای تامین می‌خواهم با تمام توان خود شهر را برای اراذل ناامن کنند.

مرتضوی با تاکید نقش نیروی انتظامی در امنیت شهرستان، اظهار کرد: از فرماندهی نیروی انتظامی درخواست می کنم، در اولین فرصت با این مخلان نظم عمومی که با کارهای زشت مردم را نگران کردند، مجازات کنند تا جامعه شاهد این قبیل رفتارها نباشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در شب قدر و نزول قران به سر می بریم، از این فرصت ها نهایت استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان