Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل شیخ دیاباته اذعان کرد برخلاف ادعاهای مطرح‌شده هنوز خبری از پرداخت مطالبات نیست و باید منتظر اتفاقات روزهای آینده ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالی که طی روزهای اخیر کانال رسمی باشگاه استقلال طی چند مرحله واریزی‌ها به شیخ‌ دیاباته را منتشر کرد و از تسویه‌ حساب با وی خبر داد اما ظاهرا هنوز پولی به حسابش منتقل نشده است که باعث‌شده بار دیگر شائبه احتمال فسخ قرارداد وی مطرح شود، هرچند خودش بارها تاکید کرده قصد جدایی ندارد و امیدوار است به‌زودی پولش را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل ستاره مالیایی استقلال در این خصوص گفت:

«ما هم در جریان خبرهایی که اعلام شده هستیم اما برخلاف ادعاهای مطرح‌شده هنوز خبری از پرداخت مطالبات نیست و باید صبر کنیم تا ببینیم طی روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.»

وی افزود:

«البته شنیده‌ام باشگاه استقلال ضمن تشکر از رفتار حرفه‌ای شیخ دیاباته و صبر و تأمل او درخصوص پرداخت مطالباتش اعلام کرده در مکاتبه جدید از شیخ دیاباته خواسته زمان بیشتری را برای تسویه‌حساب به ما بدهد که اصلا چنین چیزی صحت نداشته و اگر دوستان مدعی گرفتن وقت بیشتر هستند، سند آن را منتشر کنند‌. حالا هم درصورتی که تا جمعه، بیست‌وششم اردیبهشت یعنی پایان روزی که در نامه به‌عنوان آخرین مهلت اعلام کردیم اتفاقی درخصوص پرداختی‌ها نیفتد راه‌های فسخ یک‌طرفه و سایر موارد مرتبط می‌تواند عملیاتی شود اما امیدواریم درنهایت با پرداخت مطالبات، مشکل حل شود.»

منبع: فرهیختگان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته استقلال شیخ دیاباته وکیل دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)