Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@00:02:33 GMT

تشکیل بزرگترین دورهمی خانوادگی قرآنی

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۳۶۰۰

تشکیل بزرگترین دورهمی خانوادگی قرآنی

پویش ملی مجازی ستاره باران با شعار "هر خانه ایرانی، یک جلسه قرآنی" از عموم خانواده‌ها دعوت کرده تا گردهمایی بزرگی را در نرم‌افزار اینستاگرام داشته باشند و از محتوای تولید شده به این منظور بهره ببرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است و فضای معنوی خوبی در میان خانواده‌‏ها برای انس بیشتر با کلام وحی فراهم کرده و نیز از سویی شیوع بیماری کرونا در ایران و جهان، که منجر به تعطیلی اغلب برنامه‌های دینی و قرآنی نیز شده است، سازمان دارالقرآن الکریم به همت جمعی از جوانان متخصص در حوزه فضای مجازی اقدام به راه‏اندازی پویش ملی مجازی ستاره باران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این پویش از عموم مردم و به ویژه خانواده‌‏هایی که فرزندان کودک و نوجوان دارند، دعوت شده است که به جمع حاضر در صفحه اینستاگرام setarebaran_ir بپیوندند و ضمن بهره‏برداری از محتوای ارائه شده، در موضوعات و مسابقات مختلف نیز مشارکت کنند.

صفحه پویش ملی مجازی ستاره باران هر شب یک بخش مسابقه برای عموم مردم دارد که شامل تشخیص ارتباط یک پوستر مفهومی با یک آیه از قرآن کریم می‌‏شود و علاقه‏‌مندان پاسخ صحیح را در بخش کامنت ارائه می‏‌دهند و در پایان از بین مشارکت‏‌کنندگان با قید قرعه جایزه ۱۰۰ هزار تومانی اهدا می‏‌شود.

همچنین این پویش برای سه دهه ماه مبارک رمضان، سه جایزه بزرگ طراحی کرده که در دهه اول شامل تلاوت قرآن توسط کودکان، دهه دوم نقاشی بر اساس آیات منتخب قرآن و دهه سوم همخوانی خانوادگی قرآن است و بر اساس این مسابقات، با مشارکت و رأی خود مردم به پنج نفر جایزه دو میلیون تومانی اهدا می‌‏شود.

جایزه بزرگ پویش ملی مجازی ستاره باران با شعار هر خانه ایرانی، یک جلسه قرآنی نیز شامل ۱۰ میلیون تومان جایزه نقدی است که از بین مشارکت‌‏کنندگان فعال در صفحه پویش به قید قرعه اهدا خواهد شد.

ارائه کلیپ‏‌های قرآنی، مناجات‏خوانی، موشن گرافیک‌های با مضامین قرآنی و عکس‏ها و مسابقات مفهومی قرآنی از دیگر برنامه‌‏های قابل استفاده در صفحه ستاره باران در اینستاگرام است.

همچنین هم‏‌اکنون محتوای مذکور شامل عکس‏‌ها و ویدئوها در نرم‏‌افزارهای تلگرام و نیز سایت آپارات به آیدی @setarebaran_ir قابل دسترسی است.

منبع: دانا

کلیدواژه: پویش ملی مجازی ستاره باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد

 


به گزارش تابناک از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز پنجشنبه افزود: این صفحه مجازی در ایام قبل و بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره با تمسخر مسوولان و شخصیت های منطقه قصد تشویش اذهان عمومی را داشته است.

وی اظهارداشت: گرداننده اصلی این صفحه مجازی با اقدام حرفه ای پلیس فتا چالوس شناسایی و دستگیر و با دستور مقام قضایی راهی زندان شد.

رییس پلیس چالوس یادآور شد: پلیس موظف است تا نسبت به جلوگیری از انتشار هرگونه محتوای غیرواقعی و مجرمانه اقدام کند و در صورت وقوع متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

شهرستان چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

دیگر خبرها

  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!