Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@10:42:12 GMT

توضیح هزار بسته حمایتی معیشتی در سطح شهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۳۶۱۰

توضیح هزار بسته حمایتی معیشتی در سطح شهر تهران

سید مهدی ساداتی گفت، ۳۵ هزار بسته حمایتی معیشتی در قالب طرح مواسات مومنانه توسط هیئت حداث الحسین کاشانک میان نیازمندان سطح شهر تهران توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سید مهدی ساداتی عصر چهارشنبه در بازدید از مرکز تهیه و اهدای بسته های معیشتی مواسات مومنانه هیئت حداث الحسین کاشانک بیان داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در راستای دستگیری از نیازمندان و آغاز پویش کمک های مومنانه شاهد اهتمام بیش از پیش خیران نیک اندیش شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسئول ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) تصریح کرد: سیره پیامبران و ائمه اطهار بویژه در خیرات و صدقه باید سرلوحه زندگی ما باشد؛ بخشندگی و اکرام را باید از امیرالمونین (ع) آموزیم تا بتوانیم سطح زندگی قشر محروم جامعه را نیز ارتقا بخشیم.
وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان انفاق و کمک های مردمی افزایش چشمگیری در سطح شهرستان داشته و امید است این نیکوکاری همواره در راستای دستگیری از نیازمندان و قشر کمتر برخوردار شمیرانات مستمر و برقرار باقی بماند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید مهدی ساداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار  یحيی الهی افزود:در تحقيقات پليسی مشخص شد قاتل با برنامه ريزی از پيش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاريکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شليک گلوله به قتل می رساند و سريعا از محل متواری می شود.
وی افزود:مأموران پس هماهنگی قضايی، با اقدامات ميدانی وشگرد های خاص پليسی وی را کمتر از يک هفته شناسايی و طی يک عمليات منسجم دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد که برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان