Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات داوری سازمان خصوصی سازی مصوبه واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان را لغو کرد، با این حال نمایندگان مجلس اعلام می‌کنند که از سوی دولت برای اجرای این دستور سازمان خصوصی سازی، سنگ‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز گذشته شکور حسین پور، نماینده مردم پارس آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه ای از ابطال مصوبه واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوص از سوی هیات عالی داوری سازمان خصوصی سازی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین پور البته اعلام کرد که این مسئله باعث تکدر خاطر رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت نیز شده  و تذکراتی را به وزرای مربوطه داده است.

اما امروز، احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در گفتگو با پایگاه خبری نصر از تلاش برخی مقامات عالی رتبه دولت برای جلوگیری از این تصمیم سازمان خصوصی سازی خبر داده. او گفته برخی نزدیکان رئیس جمهور، قبلا همه تلاش خود را کرده بودند که پرونده کشت و صنعت مغان به هیات داوری نرود و سازمان خصوصی سازی را تحت فشار گذاشته بودند تا درخواست خود را از هیات داوری پس بگیرند و در نهایت پرونده کشت و صنعت مغان با مصالحه‌ای غیرقانونی حل و فصل شود؛ که این  تلاشها بی نتیجه ماند؛ تا جایی که رئیس جمهور در جلسه اخیر هیات دولت، دو وزیر اقتصاد و دادگستری را مورد عتاب قرار داد و از ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان ابراز نارضایتی کرد.
بیگی گفته این رفتار رئیس جمهور در ادامه همان روشی است که در مورد وزیر سابق صنعت انجام شد و چنین رفتار‌هایی در دولت امنیت شغلی وزرا را به مخاطره می‌اندازد و مدیریت کشور در سطح کلان را با چالش مواجه می‌کند. آقای روحانی باید مراقبت بیشتری از رفتار خود و کابینه اش داشته باشد.   همچنین فیروز احمدی، نماینده اسبق مردم پارس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در پی واکنش منفی دولت در این خصوص بیانیه‌ای را منتشر کرد و در آن به استاندار اردبیل هشدار داد که اگر اجرای حکم صادر شده از سوی هیات داوری سازمان خصوصی سازی تعلل کند، باعث گسترش اعتراضات مردمی خواهد شد. وی همچنین اعلام کرد که به زودی طوماری تهیه خواهند کرد و در آن از قوه قضاییه برای ورود به این موضوع دعوت می‌کنند.
گفتنی است، شرکت کشت و صنعت مغان در سال ۹۷ به قیمت بسیار پایین که در رسانه‌ها تغبیر به قیمت پفک شد، به صاحب برند شیرین عسل واگذار شد. فروردین سال گذشته هیات تحقیق و تفحص، متشکل از تعدادی از نمایندگان مجلس، برای بررسی نحوه واگذاری این شرکت و وضعیت فعلی آن، تشکیل شد و پیگیری‌های این هیات و فعالان مدنی و اجتماعی پارس آباد، منتج به دستور ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان از سوی هیات داوری سازمان خصوصی سازی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کشت و صنعت مغان مجلس شورای اسلامی سازمان خصوصی سازی هیات دولت داوری سازمان خصوصی سازی شرکت کشت و صنعت مغان رئیس جمهور هیات داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است