Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه قم با بیان اینکه کشورهایی که مدعی بهداشت و درمان در دنیا بودند بر اثر ویروس کرونا عاجز مانده‌اند، گفت: خدارا شکر در کشور ما با همت و تلاش پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان شاهد اقدامات عظیم و ارزشمندی بودیم. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید‌محمد سعیدی در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رفتارهای به‌دور از انسانی کشورهای غربی، تفکیک افرادی که مبتلا به ویروس شده بودند بر اساس سن و رنگ بود و توجهی به افراد مسن ندارند اما در کشور ما کرامت همه انسان‌ها رعایت و همگان درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر‌چه ویروس کرونا مشکلات بسیاری نیز به همراه داشت، اما از سوی دیگر شاهد همدلی و همراهی مردم بودیم که این رفتارها ارزشمند است و در هیچ جای دنیا پیدا نمی‌شود.

آیت‌الله سبحانی: در شب‌های قدر برای رفع بیماری کرونا از سر بشریت دعا کنیم‌میزگرد تسنیم| نمره آموزش و پرورش در ایام کرونا / آیا خصوصی‌سازی ‌"آموزش" به نفع دانش آموزان است؟ + فیلمتلفات ناشی از بیماری کرونا در البرز کاهش یافت/ مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه کشورهایی که مدعی بهداشت و درمان در دنیا بودند بر اثر ویروس کرونا عاجز مانده‌اند، بیان کرد: خدا را شکر در کشور ما با همت و تلاش پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان شاهد اقدامات عظیم و ارزشمندی بودیم، از دوستان ستاد ملی مبارزه با کرونا، وزارت بهداشت و تمامی پزشکان و پرستاران و کادر بهداشت و درمان که با تمام وجود به عرصه آمدند، قدردانی کرده و دعا گوی آنها هستیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا در ایران اسلامی گفت: ویروس کوچکی مثل کرونا تمامی دنیا را به هم ریخته است که در کشور ما با تدبیر مقام معظم رهبری و مسئولان شاهد مقابله با آن بودیم که امیدواریم تا پایان موفق باشیم.

امام جمعه قم ادامه داد: توجه به مسائل بهداشتی و درمان، جزو سیره پیامبر (ص) و اهل‌بیت‌(ع) است و از این رو همه ما بر این امر تأکید داشته و باید همواره مسائل بهداشتی رعایت شود.

آیت‌الله سعیدی عنوان کرد: شب گذشته مردم در اجرای آئین شب‌های قدر، نهایت دقت را داشته و با فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از فیوضات این شب عزیز نیز بهره‌مند شدند. نکته‌ای که نباید فراموش کرد این است که مردم باید در همه محل‌ها و فضاهایی که حضور دارند، مسائل بهداشتی را رعایت کرده و بر اصل‌ فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که حمله نظامی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است منجر به حمام خون شود. او همچنین خواستار آتش بس فوری شد.

براساس گزارش المیادین، تدروس آدهانوم گبریسوس در پلتفرم «X» نوشت: سازمان بهداشت جهانی عمیقاً نگران است که عملیات نظامی در مقیاس وسیع در رفح غزه ممکن است منجر به حمام خون شود و سیستم بهداشتی را که از قبل شکسته است، تضعیف کند.

این در حالی است که ارتش صهیونیستی همچنان به بمباران غزه و رفح ادامه می‌دهد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرده است از طریق زمین به رفح حمله خواهد کرد تا تیپ‌های حماس را از بین ببرد.

کشور‌های اروپایی، سازمان ملل و آمریکا، متحدان اصلی رژیم صهیونیستی، از نتانیاهو خواستند که ایده حمله زمینی به این شهر را کنار بگذارد.

به گفته ینس لرکه، سخنگوی دفتر سازمان ملل متحد، این حمله علاوه بر تلفات انسانی، ضربه‌ای قوی به عملیات‌های بشردوستانه در سراسر نوار غزه خواهد بود، زیرا گذرگاه رفح در قلب عملیات‌های بشردوستانه قرار دارد.  

سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌ای افزود که این امر همچنین باعث تضعیف سیستم بهداشتی از قبل فلج شده، می‌شود، در حالی که تنها ۱۲ بیمارستان از ۳۶ بیمارستان در غزه هنوز فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد