Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، نتایج یک نظرسنجی تازه از نارضایتی اکثر مردم آمریکا از مدیریت بحران دولت واشنگتن در مواجهه با موج دوم همه گیری ویروس کرونا حکایت دارد.

نتایج نظرسنجی جدید شبکه خبری سی ان ان، که روز سه شنبه منتشر شد، نشان می‌دهد ۵۸ درصد مردم آمریکا معتقدند دولت دونالد ترامپ اقدامات کافی برای مواجهه با موج دوم همه گیری کرونا در ماه‌های آتی را اتخاذ نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ۳۹ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اقدامات دولت در این زمینه را کافی دانستند.

۴۶ درصد از شرکت کنندگان نسبت به بروز موج دوم شیوع ویروس کرونا در آمریکا ابراز نگرانی کردند و ۳۵ درصد نظر مخالفی داشتند.

همچنین نتایج این نظرسنجی نشان داد ۵۴ درصد از مردم آمریکا عملکرد دولت ترامپ برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را ضعیف می‌دانند و ۴۴ درصد از اقدامات دولت در مواجهه با شیوع ویروس کرونا رضایت داشتند.

از سوی دیگر نتایج نظرسنجی رویترز و ایپسوس نشان داد تنها ۴۱ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد ترامپ در دوره ریاست جمهوری‌اش را تایید می‌کنند. در همین حال، ۵۶ درصد هم عملکرد ترامپ را رد کردند که ۵ درصد بیشتر از نظرسنجی قبل بود.

شیوع ویروس کرونا در آمریکا تاکنون بیش از یک میلیون و ۴۱۱ نفر را آلوده کرده و بیش از ۸۳ هزار نفر جان خود را از دست داده اند. در حالیکه دولت ترامپ با گذشت سه ماه هنوز موفق به مهار سرعت شیوع این بیماری مرگبار نشده است، برنامه‌های خود برای بازگشایی اقتصادی و کاهش محدودیت‌های اجتماعی را دنبال می‌کند. این در حالیست که نگرانی‌ها نسبت به بروز موج دوم شیوع کرونا در این کشور فزاینده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دونالد ترامپ شیوع ویروس کرونا موج دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر

 نتایج نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شده نشان داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان محوبیت یک رئیس جمهور را در ۷۰ سال اخیر دارد. بر اساس این نظرسنجی جدید، جو بایدن کمترین محبوبیت را در این مقطع از ریاست جمهوری خود در ۷۰ سال گذشته دارد که حتی از «ریچارد نیکسون» و «جیمی کارتر» روسای جمهور دهه هفتاد میلادی این کشو نیز کمتر است. این نتایج نشان داد که امکان انتخاب مجدد او در خطر است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که بایدن ۸۱ ساله، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به رتبه تاسف بار ۳۸.۷ درصد دست پیدا کرد. بر اساس این گزارش، با حدود ۶ ماه باقی‌مانده تا روز انتخابات، بایدن در موقعیت ضعیف‌تری قرار گرفته است.

روزنامه «نیویورک پست» در این باره نوشت، این نتایج ضربه‌ای به جو بایدن وارد کرد. شرایط جسمی و ذهنی بایدن به یکی از موضوعات جنجالی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. نارضایتی از رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا به ویژه در موضوعات مرتبط به وضع مرزها، مهاجرت و مواضع دولت بایدن در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه بالاست.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت