Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:48:26 GMT

استاد بزرگ شطرنج ایران: از پرسپولیس شکایت می کنم!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۳۸۷۰

استاد بزرگ شطرنج ایران: از پرسپولیس شکایت می کنم!

آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج کشورمان در مصاحبه ای مدعی شد هیچ مبلغی از قراردادش با پرسپولیس به او پرداخت نشده است و قصد شکایت از پرسپولیس را دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرین غلامی ، استاد بزرگ شطرنج کشورمان، ضمن تائید بدهکاری باشگاه پرسپولیس به خود، اظهار داشت:

سال گذشته در قالب رقابت‌های لیگ برتر، به همراه ۶ شطرنج باز دیگر، از جمله احسان قائم مقامی (البته ۲ نفر از تیم ۷ نفره‌ی ما، شطرنج بازان خانم بودند) به مصاف دیگر تیم‌ها رفته و مقام سوم را کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی ادامه داد:

شاید مقام سوم، در عین ارزشمندی خیلی برای خودمان مطلوب نبود، اما رقابت خوبی را تجربه کردیم.

آرین غلامی تصریح کرد:

با باشگاه پرسپولیس و در زمان مدیریت انصاری فرد، قرارداد منعقد کردیم و بنا بود طبق قرارداد و پس از پایان رقابت‌ها، مبلغ مطالباتمان پرداخت شود. دیگر بازیکنان را نمی‌دانم و البته به نظرم کار درستی نیست که بخواهم از آن‌ها سوال کنم، اما به من هیچ مبلغی از قراردادم پرداخت نشده است.

استاد بزرگ جوان کشورمان گفت:

تاریخ قرارداد متعلق به دوم آبان سال ۹۸ است و هر ماه، وعده‌ی ماه بعد داده به من داده شده است. به احتمال زیاد این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد چرا که مدت زیادی صبر کرده ام .

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شطرنج پرسپولیس آرین غلامی پرسپولیس شطرنج استاد بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

کد خبر 849138 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم