Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:47:50 GMT

نهادهای نظارتی به قرارداد پرسپولیس ورود کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۴۷۸

نهادهای نظارتی به قرارداد پرسپولیس ورود کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید نهادهای نظارتی به این قرارداد نظارت کنند.

به گزارش مشرق، پایان رأفت در خصوص شرایط کنونی پرسپولیس اظهار داشت: از باشگاه دور هستم ولی اخبار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال می‌کنم. دیروز دیدم که با یک کارگزار قرارداد بستند. البته این پرسپولیس مثل دریا می‌ماند؛ هرچه پول به آن واریز شود، تمامی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای رسول پناه را به جز یکی دو بار در تلویزیون، بیشتر ندیده‌ام. می‌گویند مدیری کاربلد است. مردم از وعده‌های دروغ‌ مدیران گذشته خسته شده‌اند. نمی‌شود سر بازیکن و  مربی، کلاه گذاشت. اینها عمر و جوانی‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای تیم می‌گذارند و دنبال پولشان هستند. البته تنها پرسپولیس نیست که مشکل مالی دارد، کل تیم‌های لیگ و کشور این مشکل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین پنالتی‌زن تاریخ پرسپولیس هستم

وی در خصوص قرارداد کارگزار با پرسپولیس عنوان کرد: شنیده‌ام 110 میلیارد برای دو فصل می‌خواهند به تیم واریز کنند. باید ببینیم درآمد پرسپولیس در این دو فصل چقدر است که دریافت 110 میلیارد به سود باشگاه باشد. کارگزار هم باید از این قرارداد سود کند. نمی‌شود 110 میلیارد بدهد و سودی نکند. می‌خواهد پولی که به باشگاه داده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دربیاورد. پرسپولیس هیچ پولی ندارد،‌ باید از کارگزار پول بگیرد و قراردادهایی مثل برانکو، بودیمیر، بازیکنان و مربیان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهند. قبلی‌ها که پول‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته‌اند و خورده‌اند و چیزی باقی نگذاشته‌اند.

رأفت افزود: نمی‌دانم بر این قرارداد نظارتی شده است یا نه.‌ متولی این باشگاه وزارت ورزش است. حتماً این قرارداد باید مورد تاییدشان و مورد تأیید ارگان‌های مربوط قرار بگیرد. رسول پناه قطعا با مسؤولان مشورت کرده است. 110 میلیارد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اگر مردم واریز می‌کردند بهتر بود از این که با این شرایط از کارگزار می‌گرفتند. دیگر زمان ما نیست که تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با 100 میلیون بشود جمع کرد.

وی ادامه داد: الان قرارداد یک بازیکن بالای 5 میلیارد است. چند ماه دیگر پرسپولیس قرار است در بورس وارد و خصوصی شود. نباید بدهی‌ها روی هم انباشته شود و هر کس که می‌خواهد این باشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرد فرار کند. این باشگاه چیزی به جز آن ساختمان و زمین درفشی‌فر و... ندارد. امیدوارم این مشکلات رفع شود و باشگاه به یک ثبات مالی برسد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس پایان رأفت پرسپولیس آتیه داده پرداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد

 در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدار‌های خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • عاقبت به خیری استقلال و پرسپولیس با واگذاری به نهادهای اقتصادی؛آرزوهایی که دست‌یافتنی شدند
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو