Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:28:49 GMT

زیدان و کابوسی که دوست ندارد حتی به آن فکر کند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۴۲۴۴

زیدان و کابوسی که دوست ندارد حتی به آن فکر کند

با مصدومیت لوکا یوویچ، کریم بنزما تنها شماره ۹ رئال است و در صورت مصدومیت او یک کابوس بسیار بزرگ برای زین الدین زیدان رقم خواهد خورد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مارکا، بازیکنان رئال مادرید امروز سومین تمرین انفرادی خود را در کمپ والدیباس سپری کردند. با این حال به نظر می‌رسد که زین الدین زیدان در ادامه فصل با موقعیت دشواری روبرو خواهد بود چرا که سرمربی فرانسوی تنها کریم بنزما را به عنوان یک مهاجم نوک سطح بالا در تیمش می بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

لوکا یوویچ و ماریانو دیاز هردو مصدوم هستند بنابراین کریم بنزما تنها شماره ۹ تخصصی تیم زین الدین زیدان خواهد بود. بنزما بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، بار گلزنی این تیم را به دوش کشیده است. همچنین مصدومیت‌های پیاپی ادن هازارد باعث شده که این بلژیکی هم نتواند به بنزما در خط حمله کمک زیادی بکند.

 

بنزما در فصل گذشته ۳۰ گل برای رئال مادرید به ثمر رساند که دومین فصل خوبش به لحاظ گلزنی را رقم زد. او همچنین تا به اینجای رقابت‌های فصل جاری در ۳۶ بازی ۱۹ گل به ثمر رسانده است. بنزما روز چهارشنبه به طور عادی در تمرینات حاضر شد اما در صورتی که او هم مصدوم شود کابوس زیدان تکمیل خواهد شد؛ اتفاقی که سرمربی فرانسوی قطعاً دوست ندارد حتی به آن فکر کند.


بازگشت مارکو آسنسیو اما می تواند یک خبر نسبتا خوب برای زیدان و البته کریم‌ بنزما باشد اما با این حال او بعد از مدت زمان زیادی دوری و مصدومیت به میادین بازگشته و فعلا خیلی نمی‌توان روی آمادگی وی حساب کرد. همچنین گرت بیل نیز خیلی آماده نیست و به نظر می رسد تنها امید زیدان در خط حمله کنار بنزما، دو جوان برزیلی یعنی وینیسیوس و رودریگو خواهند بود.

 

 

 

زیدان (سرمربی) رئال مادرید ادن هازارد لوکا یوویچ گرت بیل کریم بنزما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید ادن هازارد لوکا یوویچ گرت بیل کریم بنزما رئال مادرید کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم

فران تورس که در پایان دیدار رئال مادرید و بارسلونا به شدت از شکست ال‌کلاسیکو ناراحت بود، به طور اتفاقی با این ضربه یکی از هواداران رئال مادرید را هدف گرفت.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم