Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@00:19:23 GMT

انتقال ساکنان ۶ طبقه خرمشهر به منازل مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۴۶۶۴

انتقال ساکنان ۶ طبقه خرمشهر به منازل مسکن مهر

ایسنا/خوزستان ۴۸ واحد مسکن مهر با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل منطقه آزاد اروند و جمعی از مسوولان، روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مورد بهره برداری قرار گرفت و تحویل ساکنان ساختمان در معرض تخریب موسوم به ۶ طبقه خرمشهر شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این مراسم گفت: با تلاش مسوولان مربوطه، ساختمان ۶ طبقه که یکی از مشکلات اجتماعی خرمشهر محسوب می شد تخلیه شد و ساکنان آن به منازل مسکن مهر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هزینه ساخت این منازل حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان بود. همچنین امیدواریم امسال طرح های نیمه تمام مسکن مهر در سطح خوزستان تکمیل و تحویل صاحبان آن ها شود.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، ساختمان ۶ طبقه در معرض تخریب خرمشهر پیش از جنگ تحمیلی ساخته شده و مسوولان محلی خرمشهر جلسات متعددی برای تخریب این ساختمان برگزار کردند اما مقاومت ساکنان سه سال به طول انجامید و در این راستا ۴۸ خانه مسکن مهر از سوی سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و تحویل ساکنان داده شد. تخلیه این ساختمان روز شنبه هفته جاری آغاز شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن مهر استاندار خوزستان مسکن مهر ۶ طبقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ضمن اشاره به اخباری مبنی بر آلودگی نفتی خاک خوزستان گفت: قانون خاک آماده و مصوبه‌هایش نیز ابلاغ شده و در حال پیگیری آن هستیم و در این باره بارها با وزیر نفت در خصوص چاه‌هایی که احداث می‌شود گفت‌وگو کرده‌ایم.

وی افزود: از بالا که به خاک خوزستان نگاه می‌کنید چاه‌های نفت رها شده مشخص هستند که ما از وزارت نفت خواسته‌ایم این‌ها را ساماندهی کنند چون همین رهاسازی چاه‌های نفت بسیاری از منابع آبی و خاکی ما را دچار مشکل می‌کند.

سلاجقه ادامه داد: مشکلاتی نیز در زمینه خطوط انتقال میعانات در خلیج فارس و دریای عمان داریم یکی دو بار نشتی‌های صورت گرفته که البته تیم‌ها وارد عمل شده و سریعاً موضوع حل شده است و در آنجا نیز از ظرفیت وزارت نفت و ظرفیت‌های بین‌المللی برای تعویض لوله‌های انتقال میعانات استفاده می‌کنیم تا مشکل نشت هز لوله‌ها و کشتی‌ها رفع شود.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۰ میلیارد فرار مالیاتی حوزه ساخت‌وساز در خوزستان
  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد
  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)