Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@00:20:02 GMT

20واحد متخلف قصابی و مرغ فروشی غیر مجاز در ایلام پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۴۶۷۹

20واحد متخلف قصابی و مرغ فروشی غیر مجاز در ایلام پلمب شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام،گفت:از 2 اردیبهشت سال جاری با حمایت دستگاه قضایی و همکاری سایر ادارات ، 20 واحد قصابی و مرغ فروشی متخلف که به اخطاریه ها توجهی نداشتند پلمب شد.

محمد علی‌رحمی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام،گفت: طرح ساماندهی کشتار غیرمجاز دام و طیور با حمایت دستگاه قضایی و هماهنگی و همکاری سایر ادارات ذی‌ربط از 2 اردیبهشت سال جاری  به طور جدی در استان آغاز  و تاکنون نظارت مستمر توسط کارشناسان دامپزشکی و سایر ارگان‌ها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای این طرح  در شهرستان ایلام ۲۰  واحد قصابی و مرغ فروشی متخلف که به تذکرات و اخطاریه‌های کارشناسان دامپزشکی در خصوص کشتار غیرمجاز دام و طیور در معابر توجهی نداشتند به دستور مقام محترم قضایی و با همکاری اماکن نیروی انتظامی پلمب  شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام بیان داشت:  با توجه به اهمیت موضوع تاکنون ۶۸ پرونده جهت واحدهای قصابی و مرغ‌فروشی متخلف توسط اداره دامپزشکی تشکیل و جهت برخورد قانونی و پلمب به مراجع قضایی و انتظامی  ارجاع داده شد.

وی بیان داشت:  هدف از این طرح، تعطیلی واحدهای قصابی نیست بلکه ساماندهی کشتار غیرمجاز و عرضه گوشت‌های مورد تایید دامپزشکی در این واحدها است.

علی‌رحمی بیان نمود: کشتار غیرمجاز دام و طیور زمینه‌ساز انتقال بیماری‌های مشترک انسان و دام همچون بیماری تب کریمه کنگو ، شاربن،  تب مالت، آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و همچنین یکی از راه های انتقال بیماری خطرناک کرونا بصورت فیزیکی، کشتار و عرضه غیر قانونی و غیربهداشتی دام و طیور در معابر و حاشیه شهرها است .

دکتر علی رحمی یادآور شد: مطابق ماده ۶۸۸ قانون جزای اسلامی کشتار دام و طیور در حاشیه خیابان‌ها و محیط‌های غیربهداشتی، تخلف است و در صورت مشاهده  ادارات و ارگانهای مسئول با قاطعیت با متخلفین برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام دستگاه قضایی نیروی انتظامی قصابی و مرغ فروشی اداره دامپزشکی کشتار غیرمجاز شهرستان ایلام دام و طیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،به دنبال ثبت شکایت مردمی  در خصوص فعالیت افراد سودجو در زمینه لیزر پوست، تزریق ژل، بوتاکس‌ و ... با سوء استفاده از پروانه طبابت پزشک عمومی و در قالب مطب، از محل فوق بازدید به عمل آمد.

 با توجه به ایجاد موسسه غیر مجاز و احراز تخلف شامل رویت تجهیزات، دارو و حضور بیمار، محل مطب پلمب شد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • ۴ هزار و ۸۰۰ مجوز دامداری و پرورش طیور رد شد
  • پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان