Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی سلیمانی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین دشت اظهار کرد: با دستور دادستان زرین دشت، یک دستگاه بیل مکانیکی غیرمجاز در اراضی ملی شهرستان زرین دشت توقیف شد.

او ادامه داد: این بیل مکانیکی که متعلق به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بود و بدون مجوز قانونی در حال خاکبرداری در اراضی ملی این شهرستان بود بوسیله نیرو‌های منابع طبیعی شناسایی و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی افزود: با وجود فشار‌ها و درخواست‌ها براری ادامه عملیات خاکبرداری، در نهایت با حمایت‌های خوب دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرین دشت متخلفان دستگیر و خودرو آنان نیز توقیف و به پاسگاه انتظامی ایزدخواست انتقال یافت.

او اضافه کرد: امروز نقطه قوت اداره منابع طبیعی زرین دشت وجود دادستانی طبیعت دوست است که با هیچ مسئولی تعارف نداشته و با تمام توان مدافع عرصه‌های ملی و انفال است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرین دشت از مالکان دستگاه‌های خاکبرداری خواست قبل از هر گونه فعالیتی در عرصه‌های ملی نسبت به اخذ مجوز‌های لازم اقدام کنند تا در هنگام انجام فعالیت، درگیر مشکلات و تبعات ناشی از آن نشوند.

او از مردم و شهروندان خواست تا هر گونه تخلف غیرمجاز در عرصه‌های منابع طبیعی را به شماره ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عرصه های ملی بیل مکانیکی اراضی ملی شهرستان زرین دشت منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز بالغ بر ۷۸هزار مترمربع از اراضی کشاورزی منطقه میانچال از توابع بخش مرکزی این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل راهداری اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل