Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@05:15:17 GMT

دستگیری زوج گُل فروش در کیش

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۵۵۶۹

دستگیری زوج گُل فروش در کیش

آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش در تشریح این خبر عنوان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام کارهای پلیسی موفق به شناسایی زوجی که اقدام به تهیه و توزیع گیاه توهم زای گل در سطح جزیره کیش می‌کردند، شدند.

وی افزود: افراد مورد نظراقدام به تهیه مقدار زیادی ماده روان گردان گل کرده و قصد توزیع آن در سطح جزیره کیش را داشتند که با هوشمندی ماموران در یک اقدام عملیاتی ضربتی، متهمان را درمنزلشان دستگیر شدند و مقدار 10 کیلوگرم گیاه توهم زای گل از آنها کشف شد و نامبردگان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی اصغر جمالی به موفقیت‌های کارکنان در مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی اشاره داشت و گفت: از ابتدای سال تا کنون مقدار 53 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی اظهار داشت: برخورد و مبارزه با تهیه، تولید و فروشندگان موادمخدر با اجرای طرح‌های ویژه توسط پلیس انجام می‌شود و از همه خانواده‌ها درخواست کرد نسبت به نظارت بر فرزندان و تغییر رفتارهای آنها توجه جدی داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، از طریق تماس با شماره 110 پلیس را مطلع کنند.

گیاه توهم زای گل همانند گیاه شاهدانه است که با تغییرات ژنتیکی تولید و دو جنسیتی بوده و بر خلاف ماریجوانای طبیعی ( گیاه شاهدانه ) که گل‌های کمی دارد بسیار پر گل است و این گیاه 7 برابر قویتر ( از لحاظ تاثیر و توهم ) از گیاه قبلی می‌باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کیش مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نمایشگاه گل و گیاه اصفهان

نمایشگاه گل و گیاه هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه گیاهان دارویی و صنایع دستی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • عکس/ نمایشگاه گل و گیاه اصفهان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج