Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@16:09:11 GMT

روزانه 7 هزار خودرو در تهران معاینه فنی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۵۹۱۶

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از انجام معاینه فنی روزانه 7 هزار خودرو در پایتخت خبر داد. به گزارش پول نیوز،حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران، درباره میزان مراجعات شهروندان به مراکز معاینه فنی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا 20 اردیبهشت 1354 دستگاه اتوبوس شرکت واحد، معاینه فنی آنها در مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین شهر تهران انجام گرفته که حدود 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه معاینه فنی خودورها تا پایان ماه رمضان تمدید شد، میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی کاهش یافت و از 8600 مورد به 7 هزار مورد در حال حاضر رسیده است و در ساعات بعدازظهر تقریبا مراجعه‌ای وجود ندارد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌اکثر شهروندان انجام معاینه فنی خودروهای خود را به روزهای پایانی ماه رمضان موکول کرده‌اند که توصیه می‌شود شهروندان زودتر این موضوع را انجام دهند.

مقدم گفت:‌ با توجه به افزایش تعداد خطوط معاینه فنی در دو سال اخیر و افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی همچنین فعالیت چندین مرکز در ایام تعطیلات، در حال حاضر شرایط مراجعه به مراکز عادی است.

وی گفت: تنها برخی از مراکز در بعضی از ساعات ممکن است میزان مراجعات بیشتری داشته باشند که با این وجود شهروندان در این مراکز می‌توانند در کمتر از یک ساعت و نیم از خدمات معاینه فنی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران یادآور شد: همچنین اکثر مراکزی که در قسمت جنوبی تهران واقع است مانند مرکز شقایق، الغدیر و چمران بسیار خلوت است و شهروندان بدون هیچ انتظار و صفی می‌توانند معاینه فنی خودروهای خود را انجام دهند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: معاینه فنی مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو مقدم معاینه فنی برتر پول نیوز مدیرعامل ستاد معاینه فنی معاینه فنی خودروهای خودروهای شهر تهران مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲

​​​​​​​رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران، گفت: کودک یا نوجوانی که بخش عمده‌ای از تربیتش در بستر نهاد خانواده رخ می‌دهد پس از وقوع طلاق، از این نعمت بی‌بهره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در همین راستا، اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» را از تکالیف دولت می‌داند.

وی با بیان اینکه کودکان طلاق به دلیل حق قانونی والدین برای ملاقات با فرزند، به جهت اختلاف‌ها و تعارض بین والدین در معرض آسیب قرار دارند، بیان داشت: این دسته از والدین مجبور به ملاقات و تبادل فرزند خود در مراکز انتظامی بوده‌اند که فضای کلانتری‌ها با توجه به حضور متهمان و مجرمان و وجود انواع آسیب‌های اجتماعی، محل مناسبی برای این ملاقات و نظم بخشی به روابط زوجین پس از طلاق نیست. 

وی در این رابطه گفت: در همین راستا تعداد ۱۸ مرکز مهر خانواده جهت ملاقات فرزندان در تهران راه‌اندازی و مشغول به فعالیت هستند که در مجموع در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات بین فرزندان طلاق با والدین در این مراکز انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید