Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضامنی گفت: اطلاعات ۳۱۰ هزار راننده ناوگان تاکسیرانی جهت پرداخت وام به وزارت رفاه ارسال شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در تشریح آخرین جزئیات پرداخت وام به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا گفت: بسته حمایتی (پرداخت وام) به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی‌ها از سوی وزارت رفاه انجام می‌شود و به گفته سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایتی، قرار است از این هفته کار ارسال پیامک به افرادی که مشمول دریافت وام شده اند انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: رانندگان ناوگان تاکسیرانی کشور باید به این موضوع آگاه باشند که سازمان تاکسیرانی تنها اطلاعات رانندگان را به وزارت رفاه اعلام کرده است و سازوکار پرداخت وام از سوی وزارت رفاه انجام می‌شود.

ضامنی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از رانندگان در فهرست ارسالی به وزارت رفاه جهت دریافت وام قرار گرفتند گفت: در حوزه ناوگان تاکسیرانی اطلاعات ۳۱۰ هزار نفر و به شکل کلی در حوزه حمل و نقل اسامی و اطلاعات ۹۴۰ هزار نفر جهت پرداخت وام به وزارت رفاه ارسال شده است.

او در پاسخ به این سوال که رانندگانی که مشمول دریافت وام نشدند از چه طریق باید اعتراض خود را اعلام کنند بیان کرد: برای اعلام اعتراض باید منتظر ماند تا کار پرداخت وام از سوی وزارت رفاه انجام شود و در همان زمان از سوی مسئولان درباره نحوه اطلاع رسانی جهت اعلام اعتراض اطلاع رسانی شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در پاسخ به این سوال که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ناوگان تاکسیرانی کشور چه تعداد است، گفت: تا به امروز تعداد ۴۵۰ نفر از رانندگان ناوگان تاکسیرانی کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند که متاسفانه ۳۱ نفر جان خود را در مقابله با این ویروس از دست دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی ناوگان تاکسیرانی ناوگان تاکسیرانی رانندگان ناوگان وزارت رفاه پرداخت وام دریافت وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهاجرین پیامک سامانه سهما را جدی گرفته و در اسرع وقت مواد درخواستی این پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است. از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا تاریخ 1403/02/14 کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد نمایید.عدم اقدام به منزله عدم حضور تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به شما تعلق نمی گیرد».

سامانه هوشمندی به نام اختصاری سهما برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در ایران ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد