Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@13:36:14 GMT

توضیحات دبیرکل سابق فدراسیون درباره حکم جنجالی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۶۲۸۰

ساعت 24-دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال می گوید تمام تلاش خود را کرده تا از اجرایی شدن رای امید روانخواه جلوگیری کند.

 امید روانخواه به دلیل آنچه صحبت در مورد شرط بندی در فوتبال ایران خوانده شده از سوی کمیته اخلاق با جریمه ١٠ میلیونی روبرو شد و چون حاضر نشد این مبلغ را پرداخت کند از سوی این کمیته تا اطلاع ثانوی از فعالیت های فوتبالی محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسأله محرومیت روانخواه موضوعی است که با واکنش های زیادی همراه شد و همین مسأله باعث شد ابراهیم شکوری نسبت به آن توضیحاتی را ارائه کند.

شکوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت که تلاش کرده از محرومیت روانخواه جلوگیری کند ولی چون وظیفه دبیرکل اجرای احکام کمیته های مختلف است مجبور شده این کار را انجام بدهد.

البته قرار است به زودی محرومیت روانخواه توسط تیم مدیریت جدید فدراسیون فوتبال لغو شود و او مشکلی برای همراهی نیروی زمینی تهران نخواهد داشت.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف

حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

دیگر خبرها

  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی