Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریبا خطابخش مدیر پایگاه میراث جهانی میدان امام خمینی (ره) با مقایسه آماری گردشگران سال گذشته با امسال در مجموعه میدان امام خمینی (ره) به تأثیرات شیوع کرونا بر این مجموعه اشاره کرد و اظهار داشت: از اول فروردین ماه تا سی ام اردیبهشتِ سال گذشته، ۲۸۱ هزار و ۹۴۱ گردشگر داخلی از این مجموعه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: بالغ بر ۷۲ هزار و ۲۵۸ گردشگر خارجی هم در بازه زمانی دو ماه ابتدای سال گذشته از مجموعه میدان امام خمینی (ره) دیدن کردند.

مدیر پایگاه میراث جهانی میدان امام خمینی (ره) با اشاره به توزیع یک هزار و ۵۰۳ بلیت رایگان و یک هزار و ۹۳۴ بلیت نیم بها تصریح کرد: از ابتدای فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه سال گذشته، ۳۵۷ هزار و ۶۳۶ نفر از کل مجموعه میدان امام خمینی (ره) بازدید کردند که در سال جاری با شیوع بیماری کرونا، این مجموعه تعطیل شد.

خطابخش با اشاره به بازگشایی مجموعه میدان نقش جهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و پذیرش محدود گردشگران با زمان بندی مشخص گفت: در دو ماه ابتدای سال گذشته، ۳۵۷ هزار و ۶۳۶ نفر از مجموعه میدان امام خمینی (ره) بازدید کردند که بالغ بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان درآمد به همراه داشت.

او بیان داشت:۵۰۳ باب مغازه اعم از صنایع دستی و سوغات اصفهان هم در مجموعه میدان نقش جهان فعال هستند که با شیوع کرونا متحمل ضرر اقتصادی هنگفتی شدند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازدید گردشگران میدان نقش جهان رعایت پروتکل های بهداشتی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا

امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود به علت بی‌اعتمادی به دولت آمریکا پرداخته بودند. ایشان منفعت‌طلبی آمریکایی‌ها را دلیل بی‌اعتمادی به آنها عنوان کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها ۸.۳ میلیارد دلار به کشور ضرر می‌زند
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم