Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسنی ساطحی گفت: بیش از ۵۰ بسته غذایی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال توسط فعالان کانون فرهنگی هنری ابرار بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در روستای حاجی آباد لردگان توزیع شد.

«قاسم حسنی ساطحی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری ابرار روستای حاجی آباد لردگان از ابتدای شیوع کرونا فعالیت‌های خود را در راستای مقابله با این ویروس آغاز کرده اند که همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی آباد ادامه داد: فعالان کانون فرهنگی هنری ابرار روستای حاجی آباد با همکاری سایر ارکان مسجد اقدام به تهیه هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده و تولید ۸۰۰ ماسک بهداشتی به منظور شرکت در رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع بین نیازمندان کرده است.

 

حسنی ساطحی با اشاره به جمع آوری بسته های غذایی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی آباد گفت: بیش از ۵۰ بسته غذایی به ارزش یکصد میلیون ریال توسط فعالان کانون فرهنگی هنری ابرار بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در روستای حاجی آباد لردگان توزیع شد.

 

وی بابیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع می‌شود افزود: مرحله بعدی کمک به نیازمندان با جمع آوری کمک های مردمی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی آباد اجرا می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای حاجی آباد ادامه داد: در راستای رزمایش مواسات همدلی کمک های مومنانه در سه مرحله توسط کانون فرهنگی هنری ابرار روستای حاجی آباد لردگان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه رزمایش مواسات و همدلی مسجد حضرت ابوالفضل بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد پس از وقوع سیل؛ اوضاع خراب است!
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی