Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه‌ای تأکید کرد: مساله فلسطین به رغم همه دسیسه‌ها برای به فراموشی سپردن آن همچنان مساله اول جهان اسلام است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«سرزمین فلسطین در ۱۴ می ۱۹۴۸ میلادی شاهد یکی از دردناک‌ترین حوادث تاریخ اسلام و جهان بود که از آن زمان تاکنون، مردمان این سرزمین روی آرامش و آسایش به خود ندیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۲ سال پیش در چنین روزی، مهاجران صهیونیست با دستاویز قرار دادن ایده‌ها و افکار انحرافی و نژاد پرستانه، مردم سرزمین فلسطین اعم از زن و مرد و پیر و جوان و کودکان معصوم را به قتل رسانده و یا مجبور به ترک خانه و کاشانه خویش کردند و نکبت صهیونیسم بر سرزمین فلسطین حاکم شد و دامن منطقه غرب آسیا را گرفت.

رژیم صهیونیستی در طول بیش از هفت دهه اشغالگری، اقدامات خصمانه خود را با اشغال، تجاوز و جنایت در حق صاحبان اصلی این سرزمین آغاز کرد و سپس با ساخت و گسترش شهرک‌های صهیونیست نشین و آواره کردن بیشتر فلسطینیان، هتک حرمت مسجد الاقصی، یهودی سازی قدس و کرانه باختری، تداوم محاصره نوار غزه، الحاق غیر قانونی جولان اشغالی و تلاش برای الحاق بخش‌های گسترده‌ای از کرانه باختری به این سیاست ادامه داد.

جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام همبستگی کامل با آرمان مردم فلسطین و ادای احترام به شهدا و مجاهدان راه آزادی و قبله اول مسلمین و با رد طرح‌های سازش و خفت بار همانند معامله قرن، بار دیگر مسئولیت مهم سازمان‌های بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد را در پایان دادن به اشغال سازمان یافته سرزمین فلسطین و قدس شریف، فراهم ساختن زمینه بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود و برگزاری همه پرسی با شرکت ساکنان اصلی این سرزمین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی به منظور اعمال حق تعیین سرنوشت و تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس را مورد تاکید قرار می‌دهد.

وزارت امور خارجه با تأکید بر موضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مبارزات رهایی بخش مردم فلسطین، مساله فلسطین را به رغم همه دسیسه‌ها برای به فراموشی سپردن آن همچنان مساله اول جهان اسلام می‌داند و از سازمان همکاری اسلامی، دولت‌ها و ملت‌های اسلامی و سایر ملت‌های آزاده می‌خواهد تا اقداماتی موثر در حمایت از مردم فلسطین تا رهایی سرزمین‌شان صورت دهند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه فلسطین اشغالی سازمان ملل سرزمین فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه المیادین به نقل از منابع رسانه‌ای صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

ماجرای جنگ تمام نشدنی اسرائیل در جنوب لبنان یا رویای سرقت از سرزمین ثروت

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 847895 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین طوفان الاقصی

دیگر خبرها

  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی