Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تشکیل کمیسیون ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس یازدهم گفت: سالیانه ۲۰ الی ۲۵ میلیارد دلار از مبادی ورودی و خروجی کشور قاچاق انجام می‌شود. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در نشست خبری که در دفتر خبرگزاری تسنیم در بهارستان برگزار شد با اشاره به طرح 20 سوال از وزرای دولت در مجلس یازدهم اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور در مجلس یازدهم با جدیت و قدرت پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رونق اشتغال و معیشت دو برنامه مهّم پیش‌روی مجلس یازدهم است تصریح کرد: امروز مردم نیازمند رونق تولید و اشتغال هستند و خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی هم در کشور وجود دارد، جوانان مستعدی که در کار و تلاش بسیار توانمند بوده و تخصص بالایی دارند، فقط باید مردم را جدی گرفته و سرمایه‌های انسانی و طبیعی مورد توجه قرار گیرند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تشکیل کمیسیون ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس یازدهم افزود: سالیانه 20 الی 25 میلیارد دلار از مبادی ورودی و خروجی کشور قاچاق انجام می‌شود که اگر جلوی اینها گرفته شود بیش از صدها هزار شغل در کشور ایجاد می‌شود.

گزارش| ضربه سهمگین ‌قاچاق بر تولید داخل / ‌‌سایه سنگین واردات بر فعالیت تولیدکنندگان در سال جهش تولیدانهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر در اردبیل / کشف 421 کیلوگرم مواد افیونی از سوداگران مرگ + فیلمکشف 106 میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان؛ 8 باند قاچاق کالا متلاشی شد

نوروزی سپس به عدم اجرای مناسب برنامه توسعه ششم از سوی دولت انتقاد کرد و افزود: تنها 10 درصد از برنامه توسعه ششم توسط دولت اجرا شده است و 90 درصد آن در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، تجارت، رفاهی، تأمین اجتماعی و صادرات باقی مانده که تلاش داریم در مجلس یازدهم پیگیری شود.

وی ضمن دفاع از عملکرد کمیسیون مطبوع خود بیان کرد: کمیسیون حقوقی مجلس در مباحث رسیدگی به اموال نامشروع مسئولان پس از انقلاب، پولشویی، قانون تجارت و مواد مخدر به خوبی عمل کرده است‌.

منتخب مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس یازدهم همچنین با اشاره به اصلاح و تصویب قانون مالکیت صنعتی و کتاب سوم تجارت در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر باید دادگاه‌های اصل 49 توسط قوه قضائیه در سراسر کشور فعال شود.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس یازدهم کمیسیون حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

کد خبر 848125 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت