Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه قیمت‌ها در بازار خودرو در حال کاهش و فضای التهاب رو به آرامش است، گفت: خوشبختانه فضا در حال مدیریت شدن است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «مهدی صادقی نیارکی» شب گذشته (چهارشنبه 24 اردیبهشت) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر به بررسی وضعیت فعلی بازار خودرو پرداخت و گفت: رونق در برخی بازار‌ها از جمله بورس و بعضی اتفاقات در حوزه پولی و سود بانکی، باعث شد عده‌ای با فضاسازی و قیمت سازی، بازار خودرو را ملتهب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه مطابق آنچه در خبر‌ها نیز اعلام شد، قیمت‌ها در حال کاهش و فضای التهاب رو به آرامش است، گفت: با توجه به اقدامات موثر ستاد تنظیم بازار، وزارت صمت در سایر دستگاه‌های نظارتی در برخورد با این پدیده، خوشبختانه فضا در حال مدیریت شدن است.

 

وی با تاکید بر اینکه حبابی که طی دو هفته اخیر ایجاد شد، رو به کاهش است، گفت: رئیس اتحادیه صنف بنگاه داران هم اعلام کرد قیمت‌ها وجود خارجی ندارند و در فضای مجازی عددسازی و ایجاد التهاب شده است.

 

صادقی نیارکی درباره برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کنترل قیمت خودرو نیز گفت: سه روش فروش فوق العاده ،پیش فروش و مشارکت در تولید از جمله این اقدامات است. در هفته‌های اخیر رونقی که در برخی بازار‌ها از جمله بورس اتفاق افتاد و بعضی اتفاقات در حوزه پولی و سود بانکی، باعث شد عده‌ای با فضاسازی و قیمت سازی، بازار خودرو را ملتهب کنند.

 

وی با بیان اینکه محدودیت‌های جدید برای متقاضیان خودرو اعمال می شود، گفت: متوسط ارزبری هر خودروی داخلی 2 هزار دلار است و در سال ۹۸، ۲۷۵ میلیون یورو قرارداد داخلی سازی انجام شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: صادقی نیارکی افزایش قیمت خودرو قیمت خودرو خودرو بازار خودرو قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر امروز هر یک ریال عربستان در بازار آزاد با قیمت ۱۶۵۶۰ تومان، هر ۱۰۰۰ دینار عراق با قیمت ۴۱,۴۵۰ تومان و هر درهم امارات با قیمت ۱۶,۹۱۰ تومان معامله می‌شود این ارزها که این روزها به عنوان ارزهای پرطرفدار شناخته می‌شوند نسبت به هفته گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای دارند که علت اصلی کاهش قیمت آنها افت قیمت دلار در بازار آزاد است.

کد خبر 6089839 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • اخبار بازار خودرو / ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو