Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:57:31 GMT

افراد خلاق موتور محرکه اقتصاد هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۷۵۲۱

افراد خلاق موتور محرکه اقتصاد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنام جو شامگاه چهارشنبه در نشست با معاون و مدیران حوزه اقتصادی استانداری اردبیل بر استفاده از افراد توانمند در حوزه اقتصادی برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی در استان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با اینکه به لحاظ زیرساختی جهش خوبی در استان انجام گرفته، ولی باید این جهش‌ها سرعت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل به اقدامات انجام گرفته از جمله تولید ماسک در استان در زمان شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: استان ظرفیت‌های اقتصادی و نیروهای خلاق زیادی دارد که باید در شرایط خاص مدیریت مورد استفاده قرار گیرند.

بهنام جو با بیان اینکه استان اردبیل در ایام کرونا در تولید لوازم مورد نیاز خوب عمل کرد افزود: در حال حاضر نیز لازم است برنامه‌ریزی‌هایی در راستای تولید سایر لوازم بهداشتی از قبیل دستکش انجام شود تا استان در این زمینه نیز خودکفا باشد.

کد خبر 4925281

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر بهنام جو اقتصاد استانداری اردبیل خلاقیت ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان ایلام زلزله کمک به نیازمندان ماه مبارك رمضان بیرجند مواسات شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود