Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت سوئیس و کمیته بین المللی المپیک قرار است به فدراسیون‌ها وام پرداخت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون‌های بین المللی مستقر در سوئیس (IFS) قرار است وام های قابل بازپرداخت را توسط شورای فدرال سوئیس و کمیته بین المللی المپیک (IOC) تحویل  بگیرند تا در کاهش تأثیر مالی همه گیری ویروس کرونا به آنها کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شورای فدرال سوئیس امروز برنامه حمایت مشترک با IOC را اعلام کرد. بیش از 50 فدراسیون بین المللی در این کشور مستقر هستند که چندین مورد از آنها از کرونا آسیب دیده اند. این ویروس تقریباً باعث تعلیق کامل ورزش در سراسر جهان شده است.

فدراسیون‌ها همچنین هزینه های تعویق بازی‌های المپیک 2020 توکیو تا سال 2021 را محاسبه کرده اند. تعدادی از فدراسیون های بین المللی که در بازیهای المپیک توکیو هم حضور دارند با چالش های جریان نقدینگی با شدت های مختلفی روبرو هستند که در نتیجه به تعویق افتادن یک سال از پرداخت های چند میلیون دلاری IOC است.

در میان این فدراسیون هایی که به شدت نگران تاثیر ویروس کرونا بر نقدینگی خود هستند می‌توان به هاکی و کانوئینگ اشاره کرد.
کمیته بین المللی المپیک و دولت سوئیس هر کدام ۵۰ درصد پرداخت وام ها به فدراسیون ها را تقبل می‌کنند.

لیگ‌های حرفه ای فوتبال و هاکی روی یخی با اعطای وام بالغ بر ۳۵۹ میلیون دلار حمایت می‌شوند. بخش اول وام به مبلغ ۱۷۹ میلیون دلار اول ژوئن (۱۲ خرداد) پرداخت می شود.

شورای فدرال همچنین اعلام کرد که قصد دارد مبلغ ۵۱ میلیون دلار در دسترس سازمان های ورزشی محبوب و ورزش نخبه غیر از فوتبال و هاکی روی یخ در سال 2020 قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سوئیس المپیک فوتبال فدراسیون کمیته بین المللی المپیک ویروس کرونا فدراسیون ها بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود