Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@09:58:12 GMT

برگزاری کارگاه مجازی قصه‌گویی در فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۸۱۷۱

برگزاری کارگاه مجازی قصه‌گویی در فارس

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کارگاه مجازی قصه گویی که با هدف یادگیری بیشتر و تمرین قصه‌گویی مربیان و اعضای انجمن قصه‌گویی کانون در شرایط بحرانی کرونا و توانمندسازی آنان، برنامه‌ریزی شده است، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، از ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار می‌شود.

راهبری کارگاه مجازی قصه‌گویی را الهام دارابی، قصه‌گو، مسئول دبیرخانه بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و رئیس گروه پژوهش و ترویج قصه‌های ایرانی بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز در اردیبهشت ماه سال جاری ۳ وبینار فرهنگی، هنری و ادبی در اداره کل کانون فارس برگزار شد.

وبینار فرهنگی با عنوان کارگاه مهارت‌های مثبت، حال خوش زندگی، میزبان  محمود گلزاری، روانشناس تربیتی بود که با هدف حفظ و ارتقای سلامت روحی و روانی مربیان و اعضای کانون در شرایط بحرانی کرونا و توانمندسازی مربیان با شناخت مهارت‌های مثبت و به‌کارگیری آن در فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون برنامه‌ریزی و اجرا شد وکارشناسان فرهنگی، مربیان مسئول و مربیان فرهنگی کانون فارس مخاطب این برنامه بودند.

وبینار هم‌اندیشی مربیان هنری کانون فارس نیز برگزار شد و زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس در این وبینار با مربیان به گفتگو نشست و از آنان خواست در اجرای برنامه‌های هنری کوشا باشند و در خدمت به کودکان و نوجوانان تلاش کنند.

او از مربیان برای شرکت داوطلبانه در تولید محتوای پیک امید مجازی تقدیر کرد.

زهرا افتخاری مدیر کل کانون فارس در بخش دیگری از سخنانش راهبردهای کانون را برشمرد و جذب و نگهداشت اعضا و گسترش تولیدات و توسعه مشتریان را یادآور شد.

او، محتوا محوری راهبرد را مهم دانست و گفت: شما مربیان باید با نگاهی نو به خلق آثار متفاوت، خلاق، روزآمد و بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی بپردازید.

افتخاری از مربیان درخواست کرد با توزیع عادلانه امکانات، همه کودکان و نوجوانان شهری، روستایی و کم برخوردار را در نظر بگیرند و از ظرفیت‌های متنوع منطقه‌ای خود در راستای رشد و توسعه کودکان و نوجوانان استفاده کنند.

مدیر کل کانون فارس راه‌اندازی و استمرار فعالیت کارگاه‌ها و انجمن‌های ویژه و تخصصی هنری را با اهمیت برشمرد و بیان کرد: گسترش و فعالیت انجمن‌ها و کارگاه‌های تخصصی باید در راستای اهداف و راهبردهای کانون باشد.

اولین وبینار نشست فصلی مربیان ادبی برگزار شد که در این  نشست مجازی با ارائه راهبردها از سوی مدیر کل کانون فارس همراه بود و کارشناسان ادبی کانون فارس در رابطه با چگونگی برگزاری کارگاه‌های مجازی، چگونگی برگزاری انجمن‌های مجازی و برنامه ‌ریزی بخش‌های ادبی و مکاتبه‌ای سال ۱۳۹۹ با مربیان به گفتگو نشستند و بخشی از این وبینار نیز به پرسش و پاسخ مربیان و کارشناسان اختصاص داده شد.

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت های فرهنگی هنری مدیر کل کانون فارس کودکان و نوجوانان قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس

فرمانده سپاه فجر فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در نخستین روز از هفته عقیدتی سیاسی، یادوراه ۶۶ شهید مربی این نهاد برگزار شد.
سردار بوعلی با بیان این که شهدای عقیدتی سیاسی، مربی اخلاق بودند افزود: این شهدا در کنار حضور در کلاس درس، در سنگر‌ها و در لباس رزم، هم گام با دیگران از میهن دفاع کردند.
وی ادامه داد: این یادواره، سرآغازی برای برنامه‌های دومین کنگره شهدای استان فارس است و تا چهارم آبان ماه امسال، سالروز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، ۷ هزار یادواره شهید در استان فارس برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در یادواره شهدا از خانواده ۶۶ شهید عقیدتی سیاسی سپاه فجر تجلیل به عمل آمد.
سالروز شهادت آیت الله مطهری در سپاه به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران