Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مهاجم فرانسوی در هر دو بازی که به تساوی 3-3 و پیروزی قرمزها در ضربات پنالتی منجر شد بازی کرد. 

طرفداری- جبرئیل سیسه قهرمانی سال 2006 لیورپول در جام حذفی انگلیس را با عنوان «استانبولی دیگر» توصیف کرده است.

به گزارش سایت گل، لیورپول 2-0 و 3-2 از وست هم عقب افتاد ولی گلی از سیسه و دبلی از استیون جرارد از جمله شوت از راه دور او در وقت‌های اضافی باعث شد تا کار به ضربات پنالتی و نهایتا برتری لیورپول برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیسه یک سال قبل در فینال لیگ قهرمانان و زمانی که تیمش 3-0 از میلان عقب بود هم به بازی آمد و بنابراین خاطرات این دو بازی را شبیه به هم می‌بیند. 

ابتدا 1-0 و سپس 2-0 عقب افتادیم... به خوبی یادم می‌آید که کارا (جیمی کرگر) یک گل به خودی زد! اختلاف را کاهش دادیم، من گلزنی کردم و بعد حساب کار 3-2 شد. سپس استیوی دوباره دست به کار خاصی زد و ما در ضربات پنالتی برنده شدیم. یک استانبول دیگر بود، شاید در سطحی پایین‌تر اما باز هم حساسیت خودش را داشت. وقتی دیدم توپ به پشت محوطه جریمه می‌رود و جرارد آماده می‌شود با تمام قدرت به توپ ضربه بزند، این طور شدم... (دهانش را باد می‌کند). به محض شنیدم صدای توپ فهمیدم دروازه‌بان به دردسر افتاده است و بعد توپ گل شد. فکر می‌کنم تنها بازیکن حاضر در زمین بود که می‌توانست چنین کاری انجام بدهد. 

 در نهایت مشخص شد آن فینال آخرین بازی سیسه برای لیورپول بوده است. او تابستان آن سال و در آخرین بازی تدارکاتی فرانسه قبل از جام جهانی 2006 مصدومیت شدیدی را تجربه کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، پائولو اسکارونی، رئیس میلان، برکناری استفانو پیولی را تایید نکرد اما اعلام کرده که او حداقل تا پایان فصل در این باشگاه می‌ماند.

اسکارونی در مراسمی که صبح چهارشنبه توسط روزنامه ایتالیایی ایل فوگلیو برگزار شد، درباره اتفاقات این فصل میلان و آینده پیولی در سن سیرو صحبت کرد.

اینتر دوشنبه شب موفق شد میلان را در دربی با نتیجه 2-1 شکست دهد و تا بیستمین قهرمانی در تاریخ سری A را جشن بگیرد. اینتر در 6 دیدار اخیر با میلان برنده شده است.

اسکارونی ابتدا در مورد شکست میلان در دربی گفت:"روز سختی بود. ما دوست داریم گاهی اوقات مقابل اینتر پیروز شویم. بازی‌های متوالی زیادی را مقابل اینتر باخته‌ایم. فصل هنوز تمام نشده و ما باید برای مقام دوم بجنگیم. فصل خوبی بود، شاید عالی نبود، اما مصدومیت‌های زیادی داشتیم، بنابراین باید این را در نظر بگیریم. اینتر شایسته کسب قهرمانی بود، بنابراین به آن‌ها از جمله جوزپه ماروتا و آنتونلو تبریک می‌گویم.

از اسکارونی طوری سوال شد که تایید کند پیولی در فصل 25-2024 سرمربی میلان نخواهد بود. او اینطور واکنش نشان داد:"نه، تایید نمی‌کنم. پیولی مربی ماست و تا پایان فصل خواهد ماند. مطمئنم که پیولی به ما کمک خواهد کرد تا پیروزی‌هایی را که برای رسیدن به مقام دوم نیاز داریم، به دست آوریم. پیولی و مدیران آینده را ارزیابی خواهند کرد، من دوست دارم تا پایان فصل در مورد این موضوع صحبت نکنم."

رئیس میلان درمورد اینکه به دلیل عدم دستیابی به جام برای دومین فصل متوالی چه احساسی دارد، گفت:"من ناراحت نشدم. گاهی اوقات در سکوهای پشت سرم در ورزشگاه، تمام خط دفاعی میلان را می‌دیدم: مالیک تیاو، فیکایو توموری، کالولو. همه آن‌ها مصدوم شده بودند و فکر می‌کردم که خط دفاعی کنار من است نه در زمین. فقط این موضوع نبود، این روی تمام عملکرد تیم اثر گذاشت."

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا