Web Analytics Made Easy - Statcounter

7 هزار و 500 بسته معیشیتی توسط آستان قدس رضوی با مشارکت کمیته امام خمینی (ره) به ارزش بیش از 1.5 میلیارد تومان در بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، 7 هزار و 500  بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از 1.5 میلیارد تومان از امروز بین مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان و خانوارها آسیب دیده از کرونا با حمایت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه، توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی وفقیه در استان کرمانشاه در مراسم آغاز توزیع این بسته‌های معیشتی  که در مسجد جامع برگزار شد، اظهار داشت: تهیه و توزیع این بسته های معیشتی توسط مردم و مسؤولان بخش‌های مختلف زحمات زیادی دارد و قطعا یک کشش و جاذبه درونی در این عزیزان وجود دارد که با جان دل در این راه خدمت می‌کنند.

آیت‌الله شیخ مصطفی علما خاطرنشان کرد: در قرآن کریم و روایت و سیره ائمه بارها بر ضرورت انفاق تاکید شده است و در شرایط فعلی با توجه به اینکه بیش از 220 کشور جهان با ویروس کرونا درگیر هستند، صحنه‌های بسیار زیبایی را از این حرکات در ایران اسلامی شاهد هستیم که در جهان کم‌نظیر است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی یک وضعیت جهاد و همدلی را همچون ایام جنگ تحمیلی در جامعه شاهد هستیم چرا که هر کسی هر چیزی که در توان داشته است در طبق اخلاص گذاشته و ارائه می‌دهد، اخباری که از عزیزانی که در راه خدمت در بیمارستان‌ها به درجه شهید سلامت می‌رسند، و یا بانوی که مراسم ازدواج خود را به خاطر خدمت در بیمارستان‌ها به تعویق می‌اندازد و یا خیل عظیمی از مردم که تولید ماسک و اقلام دیگر مشارکت می‌کنند و یا اقداماتی که در تهیه بسته‌های معیشتی صورت می‌گیرد خود گواه این مساله است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اثرگذاری بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای رزمایش مساوات و همدلی در جامعه، اضافه کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری  همه با لبیک در خصوص اجرای طرح مساوات و همدلی شاهد استقبال بسیار خوب مردم جامعه، ادارات و ارگان‌ها بودیم.

وی ادامه داد: بسته‌های معیشتی بسیار زیادی که توسط اقشار مختلف مردم و ادرات در جامعه توزیع شد گواه این مساله است و امیدواریم از برکات این مساله رحمات خداوند بر جامعه ما نازل شود.

وی در پایان با تسلیت ایام شهادت حضرت علی در بیان سیره این بزرگوار، خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) در نامه‌ای که به امیر بصره می‌‌نویسید متذکر می‌شود که مردم عادی نمی‌توانند همچون آن بزرگوار زندگی کنند اما ما می‌توانیم در حد توان خلقیات آن بزرگوار را مدنظر قرار داده و به کار ببندیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام خمینی کرمانشاه آستان قدس رضوی بسته های معیشتی طبق اخلاص رزمایش مساوات و همدلی بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان و سالروز آزادسازی خرمشهر را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فرزاد حسنی خونسار صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان که در استانداری برگزار شد، از برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس در سنندج خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با موضوعات مرتبط با تاریخ و فرهنگ کردستان همزمان با سالروز سفر حضرت آقا؛ 22 اردیبهشت ماه به استان انجام خواهد شد.

وی برگزاری میزگرد، سخنرانی، نشست‌های بصیریتی و کارگاه‌های معرفتی درباره اهمیت و تاثیرات سفر به‌ویژه در بخش‌های نوجوانان با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان از برگزاری مسابقه متن ادبی از سفر حضرت آقا مرتبط به نوجوانان و جوانان خبر داد و تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که برنامه‌های این ایام در خور و شان و باشکوه برگزار شود.

وی افزود: باید برنامه‌ها و آیین سالروز ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان هر سال باشکوه‌تر از سال پیش برگزار شود.

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

حسنی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در کردستان، از معرفی کتاب‌های مرتبط با این حوزه و عملیات پرافتخار و مسابقه کتابخوانی در استان خبر داد و عنوان کرد: تمرکزمان بر روی کتابی "شهری در آسمان" است که به واقعیت‌ها، محاصره، سقوط و باز پس‌گیری خرمشهر می‌پردازد.

وی عنوان کرد: جامعه هدف این کتاب؛ تمامی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان تجلیل از نویسندگان و تثبیت‌گران حوزه دفاع‌مقدس به ویژه حاضران یا روایت‌کنندگان عملیات بیت‌المقدس را برنامه پایانی متناسب با این ایام ذکر کرد و ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در کنار ترویج فرهنگ کتابخوانی، دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در بخش‌های فرهنگی را برای نسل جوان امروزی به خوبی تبیین کنیم.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی 22 تا 28 اردیبهشت ماه سال 88 مهمان مردم استان کردستان بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر