Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@21:57:22 GMT

پیمان اکبری، سرمربی شهرداری ارومیه باقی‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۰۳۱۰

پیمان اکبری، سرمربی شهرداری ارومیه باقی‌ماند

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، پیمان اکبری سرمربی نام‌آشنای والیبال از تمدید قرارداد خود با تیم شهرداری ارومیه خبرداد.
وی در این خصوص به دنیای توپ‌وتور گفت: روی عهد خود و قولی که به شهردار محبوب ارومیه و طرفداران این تیم داده بودم ماندم و از همه پیشنهادهای دیگر چشم پوشی کردم و امیدوارم با یک تیم خوب و حمایت مردمان نجیب و طرفداران پرشور اورموی بتوانیم موجب خرسندی مردمی شویم که با تمام وجود به والیبال عشق می ورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان رضایی مدیرعامل شهرداری ارومیه هم گفت: این سرمربی یکی از گزینه های هدایت تیم های قدرتمند لیگ برتر بود که در نهایت با ما با توجه به قرارداد۲ساله برای فصل جدید نیز توافق کرد.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در مورد نماینده دوم ارومیه در لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به صعود تیم شهرداری جوان به لیگ برتر، تلاش می کنیم این تیم را با حامی مالی جدید راهی لیگ برتر کنیم در غیراینصورت، امتیاز تیم به یکی از شهرهای استان واگذار خواهدشد.
رضایی اضافه کرد: سرمربی تیم شهرداری جوان به عهده ساسان خداپرست یکی از ملی پوشان سابق والیبال کشورمان خواهدبود.

۴۸

کد خبر 1388142

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی شهرداری ارومیه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

والیبال ساحلی جوانان آسیا ۲۰۲۴؛ قهرمانی ایران با شکست لبنان پنجمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جوانان (کمتر از ۱۹ سال) آسیا امروز در تایلند با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.   طبیعت تهران در آستانه صعود به دیدار پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران تیم طبیعت درسومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران مقابل تیم ذوب آهن به پیروزی رسید.   پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی بانوان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی باکو از صعود به فینال باز ماندند.   کسب نشان نقره نماینده جوجیتسو ایران در مسابقات آسیایی فرهان موسوی عضو تیم ملی جوجیتسو کشورمان در هشتمین دوره مسابقات آسیایی - ابوظبی نشان نقره را بر گردن آویخت.   دبیر کل جهانی سپک تاکرا: دختران ورزشکار ایرانی الگوی کشور‌های مسلمان هستند دبیر کل جهانی و رئیس فدراسیون آسیایی سپک تاکرا گفت: دختران ورزشکار ایرانی امروز به عنوان الگو در کشور‌های مسلمان معرفی شده‌اند.   صعود ناهید کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی با ثبت امتیازات رویداد‌های بین المللی یک ماه اخیر فدراسیون جهانی، رنکینگ جدید المپیکی تکواندوکاران منتشر شد.   درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران مسابقات وزنه برداری قهرمانی دختران نوجوان ایران با درخشش و کسب ۷ نشان طلای وزنه برداران کرمانی پیگیری شد.   ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند اعضای تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشورمان بامداد دوشنبه تهران را به مقصد کوالالامپور ترک خواهند کرد.   حضور لژیونر‌ها در ترکیب تیم ملی والیبال ایران ترکیب تیم ملی والیبال ایران با حضور لژیونر‌ها در سالن فدراسیون والیبال کامل شد.   هفته بیستم لیگ برتر هندبال ایران جدال سخت و نفس گیر در بالا و پایین جدول به میزبانی اصفهان هفته بیستم لیگ برتر هندبال با جدال حساس گیتی پسند و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بر سر جایگاه دوم لیگ آغاز می‌شود.   سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران با اعلام سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به علت مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیتش ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.   نکونام: کسی نمی‌تواند مرا مجبور به حضور در نشست خبری کند سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار با ذوب آهن گفت: امروز آمدم، اما باید برای نشست‌های خبری قبل از بازی برنامه ریزی درستی انجام شود.        

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد