Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@02:53:57 GMT

دنیرو: ترامپ طرفداران خودش را بیش از بقیه تحقیر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۰۴۷۶

ساعت24-رابرت دنیرو هنرپیشه نامدار هالیوود با انتقاد از نحوه مدیریت بحران کرونا توسط ترامپ، عنوان کرد که برای وی اهمیتی ندارد چه تعداد از مردم در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست بدهند.

رابرت دنیرو که یکی از منتقدان سرسخت ترامپ است در یک مصاحبه جدید با بی‌بی‌سی از شیوه مدیریت بحران کرونا توسط وی انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیرو درباره دولت ترامپ گفت: رقت‌انگیز است! رقت‌انگیز! او (ترامپ) می‌خواهد دوباره رای بیاورد حتی برایش مهم نیست چه تعداد از مردم جان خود را از دست بدهند.

وقتی مجری برنامه خبری نیوزنایت بی‌بی‌سی عنوان کرد که حامیان ترامپ ممکن است با وی هم عقیده نباشند، دنیرو پاسخ داد: نه، ترامپ به آن دسته از افراد هم اهمیت نمی‌دهد. وی افرادی که تظاهر می‌کند به آن‌ها اهمیت می‌دهد را بیشتر از همه به دیده تحقیر نگاه می‌کند و کمترین اهمیتی برایشان قائل نیست.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید

به گزارش "ورزش سه"، لحظات جالبی قبل از شروع بازی بین تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ رقم خورد. هواداران بایرن پیش از اولین بازی نیمه نهایی، به فرانتس بکن باوئر را که در ژانویه درگذشت، ادای احترام کردند.

در بخش جنوبی ورزشگاه یک بنر بزرگ با تصویر اسطوره بایرن نقش بسته و پایین آن یک نوشته وجود داشت. روی این بنر نوشته شده بود: "قیصر" به‌عنوان بازیکن بایرن با بازوبند کاپیتانی و با توپ زیر پایش."

در زیر بنر دیگری با این نوشته به چشم می‌خورد: "در سراسر جهان به‌عنوان یک رهبر ارکستر در زمین شناخته شده است!"  

او 50 سال پیش، با بایرن مونیخ قهرمان جام قهرمانی اروپا شد. در مجموع، فروش پیراهن‌های مربوط به مرگ بکن باوئر 500 هزار یورو درآمد داشت. این مبلغ اکنون به حساب بنیاد بکن باوئر اهدا شده است.

همسر بکن باوئر و پسرش جوئل قبل از بازی چک این مبلغ را از سران بایرن یعنی مایکل دیدریک و یان کریستین دریسن دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • لِه شدن بازیگران زن و مرد زیر دست و پا طرفداران و بادیگاردها در مشهد! | فیلم
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم