Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:55:27 GMT

‌احداث تقاطع غیرهمسطح ارتش ـ آزادی تبریز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۰۹۱۱

‌احداث تقاطع غیرهمسطح ارتش ـ آزادی تبریز آغاز شد

مدیر عامل سازمان عمران تبریز گفت : به زودی عملیات اجرائی پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش که بار زیاد ترافیکی شهر در این نقطه وجود دارد، توسط سازمان عمران تبریز آغاز می‌شود که تقاطع غیرهمسطح ارتش گره ترافیکی بخشی از تبریز را رفع می‌کند. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بابک شریفی در گفت‌وگو با خبرنگاران از آغاز عملیات اجرائی پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش خبر داد و اظهار داشت: این پروژه در بودجه سال 99 شهرداری تبریز به تصویب رسیده و با انجام مناقصه پیمانکار پروژه مشخص و تحویل زمین و تجهیز کارگاه نیز انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با انجام سونداژ، عملیات اجرایی پروژه تا پایان هفته جاری آغاز شود تا در فصل کاری تبریز زمان را از دست ندهیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت ترافیکی تقاطع ارتش اظهار داشت: اجرای پروژه و محوطه کارگاه را به نحوی اجرایی خواهیم کرد که کمترین ترافیک و راه بندان را در مسیر شاهد باشیم تا شهروندان با تکمیل و افتتاح پروژه تردد سهل و آسان در مسیر داشته باشند.

شریفی با اشاره به اهمیت همکاری بین بخشی در اجرای این پروژه گفت: بین شهرداری منطقه سه تبریز به عنوان کارفرمای پروژه و همچنین سازمان سیما و منظر به عنوان متولی فضای سبز شهری برای جابجائی درختان واقع در پروژه و سازمان عمران تبریز همکاری جدی برای تسریع در اجرا و بهره‌برداری سریع این پروژه وجود دارد.

6 سالن ورزشی تا پایان سال در شهر قم به بهره‌برداری می‌رسد؛ بهره‌برداری از تقاطع کارگر به‌زودیتقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج) قم تا شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد؛ افتتاح کامل تقاطع جعفریه تا پایان سالتهران| پاسخ به مطالبه چندین ساله مردم نسیم‌شهر؛ گره ترافیگی نسیم‌شهر با پروژه تقاطع غیرهم‌ سطح برطرف می‌شود

وی تاکید کرد: قرار نیست درختی در این پروژه قطع شود و یقینا سازمان سیما و منظر شهرداری به شکل اصولی نسبت به جابجائی و انتقال آنها اقدام خواهد کرد. 

به گزارش تسنیم، با خروج ارتش از مرکز شهر تبریز و واگذاری بخشی از اراضی آن به شهرداری، خیابان جدید شهدای ارتش از میان این پادگان عبور کرد که با بازگشایی آن و تبدیل سه راهی ارتش به چهارراه، ضرورت احداث تقاطع غیرهمسطح ارتش-آزادی بیش از پیش احساس می‌شود که با اتمام آن، گره موجود این چهارراه رفع می‌شود.

در مسیر کمربندی آبرسان تا میدان آذربایجان تبریز 12 تقاطع غیرهمسطح وجود دارد که با احداث این تقاطع غیرهمسطح، سیزدهمین تقاطع وارد مدار شده و تقریبا در این کمربندی گره ترافیکی تقاطعی را شاهد نخواهیم بود.

انتهای پیام/111/ش

R7887/P/S6,47/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک طرح ترافیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک طرح ترافیک ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک طرح ترافیک تقاطع غیرهمسطح سازمان عمران بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است

استاندار گیلان گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده روند احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت طبق برنامه زمان‌بندی شده با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا و پیشرفت است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از چهار پروژه تقاطع غیر همسطح در دست احداث رشت، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از درخواست‌های مردم در کلان‌شهر رشت رفع موانع ترافیکی در تقاطع‌ها است، اظهار کرد: یکی از معضلات مهم شهر رشت مسئله ترافیک بود و هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق در شهر رشت آغاز شده است که به کاهش بار ترافیکی در سطح شهر رشت کمک می‌کند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده روند احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت طبق برنامه زمان‌بندی شده با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا و پیشرفت است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه احداث تقاطع‌های غیر همسطح در پنج نقطه شهر رشت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این پنج تقاطع غیر همسطح در میدان امام حسین، نیروی دریایی، باهنر، رودباری و حمیدیان در انجام است و پیمانکاران با قدرت در حال انجام وظایف محوله به خود هستند و امیدواریم چهار تقاطع را تا پایان سال آماده بهره‌برداری کنیم.

عباسی با بیان اینکه توجه به مشکلات زیست محیطی و فاضلاب شهر رشت لازم و ضروری است، تصریح کرد: برخی از اقدامات از سال ۱۴۰۰ در شهر رشت و در حوزه پسماند، فاضلاب و آب‌های زیرزمینی انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص انجام شده است.

کد خبر 747339

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب