Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خواستار توجه ریشه‌ای به مسائل و معضلات کارگران و بیکاری ناشی از کرونا شد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت‌الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در مراسم رزمایش استانی مواسات و همدلی طرح «کریم اهل بیت (ع)» در سالن کارگران مشهد اظهار داشت: پس از فرمان مقام معظم رهبری در زمینه لزوم و ضرورت مواسات در ماه مبارک رمضان شاهد حضور پرخروش مردم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مردم پای کار آمدند و این مردم‌محوری در فعالیت‌های مواسات بسیار حائز اهمیت است؛ مردم همواره پای کار اقدامات انقلابی بوده‌اند.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: تمام اقدامات صورت گرفته در زمینه مواسات و حضور و همدلی مردم و نهادها بیانگر عظمت تمدن اسلامی و نمایانگر این عظمت در مقابل چشم جهانیان است.

بحران کارگران معادن ذغال سنگ کرمان قابل پیش‌بینی بود؛ همیشه حامی کارگران هستیمخبری خوش برای کارگران ساختمانی در قم / ساخت مجتمعی برای ساماندهی کارگرانافزایش حق مسکن دوای درد کارگران نیست

وی خاطرنشان کرد: باید این قبیل حرکات ادامه داشته باشد البته معضلات اقتصادی از این طریق برطرف نمی‌شود زیرا برای مثال حجم کارگران فصلی بیکار شده در خراسان رضوی پس از بیماری کرونا زیاده بوده و باید به صورت ریشه‌ای به آنان فکر کرد و بیمه بیکاری برای آنان برقرار شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: خیرین نیز پای کار هستند و به افراد نیازمند و فاقد بیمه کمک‌رسانی می‌کنند و خوشبختانه امروز مشکلی از نظر تامین مواد غذایی در کشور شاهد نیستیم اما باید برای کارگران اقدامات اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس

عضو شورای شهر مشهد گفت: پویش‌های مردمی با افزایش مشارکت مردمی و ایجاد هم‌بستگی زمینه حل معضلات اجتماعی را فراهم می‌کنند و بسیاری از معضلات اجتماعی با مشارکت مردم حل می‌شود.

سیدحسین علوی‌مقدم در خصوص اجرای پویش «مشهد مهربان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: ماده اول قانون تشکیلات، شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها را یک نهاد اجتماعی می‌داند، از این رو تکلیف اولیه شهرداری اجرای پویش‌هایی است که با پیروی از اخلاق اجتماعی مسائل و ناهنجاری‌های جامعه را حل کند، یکی از این پویش‌ها مشهد مهربان است که هدف آن تزریق مهربانی و افزایش حساسیت مردم نسبت به معضلات اجتماعی است.

وی افزود: پویش‌های مردمی با افزایش مشارکت مردمی و ایجاد هم‌بستگی زمینه حل معضلات اجتماعی را فراهم می‌کنند و لازم به ذکر است که بسیاری از معضلات اجتماعی در سطح خردوکلان با مشارکت و هم‌دلی مردم حل می‌شود.

عضو شورای شهر مشهد اظهار کرد: معضلات اجتماعی باید دغدغه همه مردم باشد و مردم نباید نسبت به مشکلات یکدیگر بی‌تفاوت باشند، در صورتی که معضلات اجتماعی دغدغه همگانی شود به سوی مدینه فاضله حرکت خواهیم کرد.

علوی‌مقدم در پایان ضمن اشاره به مهاجرپذیری مشهد مقدس به دلیل هم‌جواری با امام رضا (ع) گفت: پویش «مشهد مهربان» با افزایش مشارکت و هم‌بستگی باعث یکپارچه‌سازی اجتماعی شهر می‌شود و این مشارکت‌ها عاملی است که افراد خود را در برابر مشکلات تنها نبینند.

کد خبر 749056

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی