Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: از ابتدای اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه تاکنون ۸۰۰ هزار بسته به نیازمندان این استان کمک شده است. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

سردار بوعلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، در حاشیه رزمایش همدلی و کمک مومنانه توزیع سبدهای معیشتی از محل جمع آموری کمک‌های نقدی کارکنان بانک ملی استان فارس اظهار داشت: عملکرد مردم استان فارس در رزمایش کمک مومنانه بسیار خوب بوده و باید از زحمات تمام متولیان مربوطه به ویژه بسیجیان، خیران، موسسات خیریه، هیئئت امنای حسینیه‌ها و مساجد، هیئت‌های مذهبی، موکب‌داران اربعین حسینی،برخی گروه های جهادی و سایر اقشار در بخش‌های دولتی و خصوصی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ارزش خیرات و کراماتی که توسط مردم فارس انجام شده، تا به امروز حدود 800 هزار بسته به ارزش بیش از یکصد و 77 میلیارد تومان است.

سردار بوعلی تصریح کرد: در موضوع اجاره‌ها نیز صاحبان املاک بیش از 50 میلیارد تومان بخشش داشته‌اند و در موضوع توزیع غذای گرم نیز پیش‌بینی شده حداقل یک میلیون وعده غذای گرم توسط کمیته امداد، اوقاف و سایر موسسه‌های خیریه کمک شود.

جانشین سپاه فجر استان فارس به اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه توسط کارکنان بانک ملی استان فارس اشاره کرد و گفت: در این طرح بیش از 600 بسته معیشتی قابل توجه تهیه و با هدایت کمیته امداد استان فارس در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: این رزمایش همزمان با ایام لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) انجام گرفته که این نیز یک توفیق برای کارکنان بانک ملی استان فارس است که با اقتدا به مولایشان امام علی (ع) دستگیری از یتیمان را انجام داده‌اند و امیدواریم خودشان و خانواده در تندرستی باشند.

سردار بوعلی گفت: تاکنون بانک‌های ملی، ملت، پاسارگاد و قوامین نسبت به اجرای رزمایش کمک مومنانه اقدام کرده‌اند که قرار شده کارکنان سایر بانک‌ها نیز آن را انجام دهند.

جانشین سپاه فجر فارس همچنین به اجرای رزمایش کمک مومنانه در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه امروز توسط مدیریت فرودگاه، شرکت‌های هواپیمایی، نیروی انتظامی و سپاه حفاظت فرودگاه اجرا شد که در پی آن بیش از یک هزار بسته را به نیازمندان شناسایی شده در اطراف فرودگاه و همچنین کارگران شرکت‌های فعال در فرودگاه که در ایام کرونا با مشکلاتی روبر شده بودند اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: کارکنان بانک ملی استان فارس در موضوع  طرح حامیان ایتام خوش درخشیده‌اند و با تفاهم نامه منعقد شده این مهم ادامه می‌یابد.

محمدبذرافشان افزود: اجرای طرح کمک مومنانه کارکنان این بانک و اهداء 600 بسته معیشتی به نیازمندان نیز یکی دیگر از کارهای برجسته کارکنان این بانک است که با حمایت‌های آقای ریگی‌زادگان مدیرامورشعب بانک ملی و دبیرشورای هماهنگی بانک‌های استان فارس انجام شده است.

بذرافشان بیان کرد: مابقی بانک‌ها نیز برای اجرای رزمایش مومنانه اعلام آمادگی کرده‌اند که امیدواریم تا قبل از عید فطر به دست کمیته امداد برسد و این نهاد نیز در عین امانت‌داری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی برساند.

انتهای پیام/423/ ت

R7771/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای رزمایش کمیته امداد کمک مومنانه رزمایش کمک هزار بسته بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی

ایسنا/هرمزگان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از اختصاص مبلغ ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان امروز (دهم اردیبهشت ماه)؛ احمد سالاری جائینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: بر اساس وظایف ذاتی کمیته امداد، یکی از برنامه‌های حمایتی این نهاد، پرداخت کمک‌ هزینه خرید لوازم ضروری زندگی به خانواده‌های تحت حمایت است و در همین راستا کمیته امداد استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲، ضمن انجام شناسایی اولیه و اجرای برنامه نیازسنجی از خانواده‌های تحت حمایت و واجد شرایط ، اقدام به تخصیص و پرداخت کمک‌ هزینه به خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد به منظور تأمین و خرید تعداد ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای این عزیزان کرده است.

سالاری جائینی گفت: اعتبار اختصاص‌ یافته جهت تأمین لوازم ضروری نیازمندان در سال ۱۴۰۲ ، در مجموع ۴۸ میلیارد و  ۷۰۶ میلیون تومان بوده که از این میزان اعتبار مبلغ ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و مبلغ ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان آن نیز از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین سخاوتمند و معزز تأمین شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اعتبارات به منظور خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.‌

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارند؛ افزود: با نیازسنجی دقیق و صحیح در کنار هم افزایی منابع دولتی و کمک‌های خیرین می‌توانیم در عرصه‌های مختلف، با خدمت رسانی هدفمند و زماندار به نیازمندان و محرومین، گام‌های مؤثرتری در راستای حل مسائل و مشکلات اساسی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس