Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درخصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون در استان خوزستان، هشدار‌های لازم درخصوص اجتناب از تردد‌های غیرضروری و رعایت اصول بهداشتی به شهروندان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برخی بی توجه به جدی بودن خطر ابتلا به این ویروس، از رعایت نکات بهداشتی سرپیچی می‌کنند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، نفر دیگر به کرونا ویروس مبتلا شدند و شمار مبتلایان به این ویروس در سطح استان به نفر رسید، ضمن اینکه شمار جان باختگان بر اثر ابتلا به کرونا با احتساب نفر طی مدت مذکور، به نفر افزایش یافته است.

ابول نژادیان اظهار داشت: 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت:   به اطلاع هم استانی‌های عزیز ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر می‌رساند، به توجه به ادامه بارش‌ها در بخش‌های بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلاب‌های وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریان‌های بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

مهدی عظیمی فر افزود: لذا از هم استانی‌های عزیز در مناطق ذکر شده تقاضا می‌شود از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها خصوصا رودخانه دز خودداری نموده و اقدامات لازم جهت جمع آوری پمپ‌های  کشاورزی و تجهیزات آسیب پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • بارندگی در خوزستان ادامه دارد
  • بازی غرب برای گرجستان: موذیانه، خطرناک و بی‌رحمانه
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند