Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:01:43 GMT

۲۵ کارمند در بانک‌های فارس به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۱۶۰۲

۲۵ کارمند در بانک‌های فارس به کرونا مبتلا شدند

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس با اشاره به ابتلای ۲۵ نفر از کارکنان بانک‌های این استان به کرونا ویروس گفت: خوشبختانه در این زمینه فوتی نداشته‌ایم. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

کریم ریگی‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، در حاشیه رزمایش همدلی و کمک مومنانه توزیع سبدهای معیشتی از محل جمع آوری کمک‌های نقدی کارکنان بانک ملی استان فارس اظهار داشت: از بین کارکنان مبتلا شده به بیماری کرونا، بیشتر آنها بهبود یافته و تنها پنج نفر در دوران قرنطینه به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریگی‌زادگان افزود: از ابتدای آغاز کرونا برای سلامتی همکاران و مشتریان اقدام به ارائه خدمات اینترنتی شده و زیرساخت‌های موجود نیز، بیشتر توسعه یافت به طوری که مردم را تشویق کردیم از منزل خدمات را دریافت کنند و در حال حاضر نیز درخواستمان این است که خدمات بانکی را در خانه دنبال کنند.

وی بیان کرد: پس ازشیوع کرونا و ارائه پروتکل‌های بهداشتی، این موارد با دقت تمام در بانک‌های استان فارس اجرا و نسبت به توزیع مواد ضدعفونی اقدام و طوری برنامه‌ریزی شد تا از ازدحام مشتریان در شعب بانک‌ها جلوگیری و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز رعایت شود.

دبیر شورای هماهنگی  بانک‌های استان فارس با بیان اینکه در دروان شیوع کرونا حضور مشتریان در بانک‌های استان فارس حدود 50 درصد کاهش یافته است، بیان کرد: انتقال اقساط وام‌های قرض الحسنه اسفند، فرودین و اردیبهشت به همراه انتقال سه قسط  رسته‌هایی که قرار است تسهیلات بگیرند به پایان دوره، از مواردی است که در حمایت از مردم استان فارس و صاحبان مشاغل توسط بانک‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت چک‌هایی که برگه می‌خورد، محرومیت‌ها و محدویت‌های آن به مدت سه ماه اجرا نمی‌شود.

ریگی‌زادگان درباره اعطای تسهیلات ارزان قیمت که شورای پول و اعتبار آن را تصویب کرده گفت: از هفته‌های آینده با معرفی مقامات استانی این پرداخت‌ها آغاز می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی بانک‌های استان پس از دستور مقام معظم رهبری در رابطه با رزمایش کمک مومنانه وظیفه اجتماعی خودشان دانستند تا در این رزمایش مشارکت کنند و در حال حاضر نیز جمع آوری وجوه و تهیه بسته‌های معیشتی در دست اقدام است که پس از جمع آوری طی مراسمی تحویل کمیته امداد می‌شود.

امام جمعه کرمان: رزمایش مومنانه مورد تاکید رهبری به سبقت مومنانه در کار خیر تبدیل شد101 هزار بسته معیشتی رزمایش مومنانه بین نیازمندان مازندران توزیع شد800 هزار بسته در رزمایش کمک مومنامه به نیازمندان فارس اهداء شد

مدیر امورشعب بانک ملی استان فارس بیان کرد: در این راستا امروز شاهد اهداء 600 بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش مبلغ حدود دومیلیون ریال توسط کارکنان نیک اندیش این بانک به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بودیم که مابقی کمک‌های کارکنان سایر بانک‌ها نیز تقدیم نیازمندان می‌شود.

به گزارش تسنیم، رزمایش کمک مومنانه توسط کارکنان بانک ملی استان فارس امروز با حضور سرداربوعلی جانشین سپاه فجر استان فارس، نیازی مدیرکل اموراجتماعی استانداری، بذرافشان مدیرکل کمیته امداد فارس و مسئولان بانک ملی استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/423/ش

R7771/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک ملی استان فارس بانک های استان فارس شورای هماهنگی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر سرتیپ فخری در همایش بزرگداشت روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: در طول تاریخ ایران، نام خلیج فارس ثبت شده و نیازی به جست‌وجوی مجدد برای نام تاریخی خلیج فارس نیست.

رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح افزود: یک سری «واحد‌های سیاسی نوپدید» در دهه‌های اخیر مسایلی را در مورد خلیج فارس مطرح کرده‌اند و لذا از سال ۱۳۸۴ همراه با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، این روز در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت شد.

امیر سرتیپ فخری با اشاره به لزوم گرامیداشت روز خلیج فارس گفت: وزارت دفاع در راستای دیپلماسی دفاعی، این موضوع را در زمره اهداف خود قرار داده و وزیر دفاع هم این موضوع را به سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح واگذار و این سازمان هرساله برنامه‌های متنوعی در خصوص بزرگداشت روز ملی خلیج فارس برگزار کرده است.

رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه روز ملی خلیج فارس باید بزرگ‌تر و در سطح ملی برگزار شود، عنوان کرد: با هماهنگی سازمان‌های مختلف، تصمیم گرفتیم این روز را به صورت ملی برگزار کنیم تا به گوش همه جهانیان برسد و لذا امروز که این برنامه برگزار شده است، ۲۵ نهاد و دستگاه حضور و مشارکت داشته‌اند.

امیر سرتیپ فخری ادامه داد: در حوزه دیپلماسی حقوقی، وزارت امور خارجه و در حوزه دیپلماسی علمی، مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، سازمان هواشناسی و مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و اتاق ایران و… همکاری داشته‌اند.

رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح بیان کرد: در حوزه دیپلماسی فرهنگی، پژوهشکده حج و زیارت، شهرداری تهران، فرهنگسرای اندیشه و… پای کار آمدند و این وفاق رقم خورد.

امیر سرتیپ فخری اضافه کرد: این مساله کمک کرده است تا بتوانیم نشست‌های تخصصی مختلف در سازمان و دانشگاه‌ها برگزار کنیم تا از این طریق، نام خلیج فارس برای جهانیان آشکار شود.

رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح گفت: در سازمان ملل، گروهی جغرافیایی وجود دارد که نام‌های جغرافیایی را برای کشور‌های جهان تبیین می‌کند که در بیست و سومین جلسه‌ای که برگزار شد، دقیقاً به نام خلیج فارس اشاره شده است که در دنیا جای شکی را باقی نمی‌گذارد که این نام، برازنده‌ترین برای این پیکره آبی است.

امیر سرتیپ فخری با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سال در اسناد تجاری، تاریخی، کتیبه‌ها و نوشته‌ها نام خلیج فارس تکرار شده است، خاطرنشان کرد: این وفاق و همدلی در بین تمامی ایرانیان وجود دارد و با این انسجام، اقتدار و هماهنگی هرگز کسی نخواهد توانست از امروز تا آینده تاریخ، نام خلیج فارس را جعل و نام دیگری بر این پیکره قرار دهد.

رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح همچنین در پایان اظهارات خود گفت: این سازمان در طول سال‌های فعالیت خود کلیه مدارک، نقشه‌ها و اسناد مربوط به خلیج فارس در ایران و سایر نقاط دنیا از دوران باستان تاکنون گردآوری کرده و توانسته بانک اطلاعات خلیج فارس را ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند