Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@09:42:39 GMT

نمازجمعه در شش شهر خراسان رضوی اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۱۹۸۸

نمازجمعه در شش شهر خراسان رضوی اقامه می‌شود

حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: به این ترتیب شهروندان مومن در شهرهای درگز واقع در شمال، جوین و حکم‌آباد در همین شهرستان، جوین، جغتای و هلالی در همین شهرستان واقع در شمال غربی و کوهسرخ واقع در جنوب غربی استان خراسان رضوی می‌توانند در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فردا ۲۶ اردیبهشت شهرهای خود شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: نمازجمعه این شهرها در کمترین زمان ممکن با تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی، رعایت کامل و دقیق دستورالعملهای بهداشتی و ضوابط فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها برگزار می‌شود.

نمازجمعه در پی شیوع بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا، از نهمین روز اسفند ماه پارسال در هیچیک از ۵۳ پایگاه این آیین عبادی سیاسی در سطح خراسان رضوی برگزار نشد تا اینکه پیرو بررسیهای تخصصی وزارت بهداشت و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه و مدیریت بیماری کرونا فهرست شهرهای سفید از نظر شیوع این بیماری در کشور اعلام شد.

بر این اساس از جمعه هفته پیش بیستم اردیبهشت ماه برپایی آیین نمازجمعه در شش شهر استان خراسان رضوی که دارای وضعیت سفید از نظر شیوع بیماری کرونا قرار دارند از سر گرفته شد. 

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۱۴ هزار و ۵۳۳ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان شش هزار و ۸۵۴ را در کشورمان گرفته است. همچنین تاکنون ۹۰ هزار و ۵۳۹ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان چهار میلیون و ۴۴۵ هزار و ۹۸۱ نفر را بیمار کرده و جان ۲۹۸ هزار ۴۴۲ نفر را در ۲۱۲ کشور گرفته است. یک میلیون و ۶۷۰ هزار و ۴۷۴ نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان نیز تاکنون درمان شده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا استان خراسان رضوی جهان خراسان رضوی درمان نماز جمعه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • پیشگامی خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی