Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر، از بازگشت یک دستگاه اتوبوس بازسازی شده به چرخه حمل و نقل شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سعید اکرم‌خانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین‌شهر، گفت: در سال جاری با تلاش متخصصین و تعمیرکاران، یک دستگاه اتوبوس متوقف شده با اعتبار حدود دو میلیارد و پانصد میلیون ریال، بازسازی و به چرخه حمل و نقل شهری بازگشت که با توجه به قیمت بیش از دوازده میلیارد ریالی اتوبوس جدید و شرایط اقتصادی کنونی، مناسب‌ترین راه برای صرفه‌جویی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تعمیر و بازسازی اتوبوس‌های متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لیست بازسازی اتوبوس‌ها، افزود: تعداد دوازده دستگاه اتوبوس فرسوده از ناوگان حمل‌ونقل شهری خارج شده که با تخصیص اعتبار ۲۵میلیارد ریالی، در بازه زمانی مشخص، تعمیر و بازسازی و به این چرخه بازخواهند گشت.

اکرم‌خانی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۷۵درصد اتوبوس‌های فعال در سطح شهر عمر بیشتر از استاندارد دارند که این امر به یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان تبدیل شده، لیکن خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی نیروها در سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری، خللی در خدمات‌رسانی به شهروندان وارد نشده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین‌شهر همچنین اظهار داشت: تردد درون‌شهری و برون‌شهری در شاهین‌شهر با اتوبوس، نقش مهمی در زندگی شهروندان ایفا می‌کند و به طور تقریبی روزانه تعداد ۳۵هزار نفر با ۷۷دستگاه اتوبوس درون و برون شهری جابه‌جا می‌شوند که این موضوع بیانگر ضرورت توجه مسؤولان امر به مقوله حمل و نقل است.

اکرم‌خانی ضمن تاکید بر حمایت‌های حمیدرضا فرهنگ شهردار شاهین‌شهر، از مساعدت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و همیاری هیئت مدیره سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری در راستای توجه ویژه به مبحث حمل و نقل تشکر نمود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان حمل و نقل اتوبوس رانی شهرداری شاهین شهر سازمان مدیریت حمل نقل شهرداری شاهین شهر حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان از بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان توسط عوامل مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان آغازشده است.

وی افزود: شهرداری سمنان تسهیلات و مشوق‌های ویژه‌ای برای بازآفرینی با تاکید بر بازسازی، بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهری و خانه‌های قدیمی و تاریخی ارائه می‌دهد.

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در شهر سمنان ۵۷۳ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد میانی وجود دارد.

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بازآفرینی شهری، باعث رشد و ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری خصوصاً در محدوده بافت تاریخی می‌شود.

کد خبر 750843

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها