Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:12:50 GMT

ضرورت رعایت قواعد بهداشتی در مراسم شب‌های قدر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۲۶۷۰

ضرورت رعایت قواعد بهداشتی در مراسم شب‌های قدر

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دغدغه مهم در این ایام برگزاری مراسمات مذهبی و شب‌های قدر است که باید با رعایت قواعد بهداشتی برگزار شوند.

اقبال عباسی ۲۵ اردیبهشت‌ماه در ستاد اقامه نماز و شورای زکات استان با بیان اینکه پس از گذر از رعایت موارد بهداشتی اکنون باید کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا را مدنظر قرار داد، اظهار کرد: دغدغه مهم دیگر در این ایام برگزاری مراسمات مذهبی و شب‌های قدر است که باید با رعایت قواعد بهداشتی برگزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با تداوم شیوع ویروس کرونا همچنان بسیاری از کسب و کارها با مشکلات درآمدی مواجه اند، افزود: باید کمک‌های مردم با شیوه‌های مختلف برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا جمع‌آوری کرد.

علی ملک‌پور نیز در ادامه این جلسه از جمع آوری۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی زکات در سال گذشته خبر داد و افزود: چهارمحال و بختیاری رتبه نخست جمع آوری زکات نقدی را طی سال گذشته در میان استان‌های کشور کسب کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان در رزمایش مواسات و همدلی، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲۵ هزار پرس غذای گرم نیز در میان مددجویان و نیازمندان سراسر استان طی ماه رمضان توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری شبهاي قدر کروناویروس چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان از روز امروز چهارشنبه تا جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.
کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای