Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم کرمانی روز پنج شنبه در نشست شورای اداری کاشمر گفت: از این تعداد بیش از ۲۳۰ نفر به صورت آنلاین و ۸۳۰ نفر به صورت آفلاین آموزش‎ها را فرا می‏‌گیرند و دوره می‏‌گذرانند که این افراد تریبون‏‌های اقتصادی استان در آینده نزدیک خواهند بود و نقش به سزایی در حوزه اقتصادی ایفا می‌کنند.

وی افزود: دیجیتال مارکتینگ می‏‌تواند موجب تحول بیش از گذشته در تمام استان خراسان رضوی شود و به سودآوری بیشتر مردم منطقه کمک‎ کند و به محض اتمام آموزش این افراد، صندوق‎های خرد برای آنان تشکیل و از آنها حمایت می شود تا بتوانند خودشان بنگاه اقتصادی کوچکی داشته باشند و به ایجاد درآمد بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی یکی از معین های اقتصادی شهرکاشمر است و در حوزه معین‎های اقتصادی تاکنون اتفاقات خوبی را شاهد بوده ایم اما کافی نیست و به دنبال این هستیم تا حوزه معین‎های اقتصادی را در فعالیت‏‌های دیجیتال مارکتینگ وارد کنیم.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به انجام چند توافق جدید با شهرداری کاشمر به بیان ظرفیت این شهرستان در زمینه سرمایه گذاری در حوزه  گیاهان دارویی پرداخت و گفت: در حوزه گیاهان دارویی به عنوان معین اقتصادی منطقه تلاش می‏‌کنیم کمک کنیم تا این حوزه بیش از گذشته رشد کند.

نماینده مردم شهرستانهای کاشمر، بردسکن، خلیل‎آباد و کوهسرخ  نیز در این جلسه گفت: هنوز عقب ماندگی‏های فراوانی در سطح شهرستانهای مختلف منطقه به خصوص کوهسرخ داریم و قبل از این که وارد انتصاب‎ها شویم باید برنامه آمایش ۲۵ ساله برای این شهرستان فراهم شود.

بهروز بنیادی افزود: فقدان یک برنامه آمایشی موجب شده هر مدیری که می ‏آید براساس صلاحدید و نظر خود کار کند لذا  تهیه برنامه آمایشی باید در اولویت قرار گیرد.

فرماندار کاشمر نیز در این جلسه گفت: با توجه به کاهش درآمدهای نفتی و کسری بودجه پیش بینی می‌‏شود سال پرتلاطمی را پیش رو داشته باشیم به همین جهت باید با توجه به شعار سال، بهبود فضای کسب و کار در اولویت کار مدیران قرار گیرد.

ساقی افزود: همه مدیران موظفند با معین‎های اقتصادی همکاری داشته باشند و ما از هرگونه سرمایه‎گذاری در منطقه استقبال می‎کنیم و فرش قرمز برای سرمایه گذاران  پهن می‎کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‎ها باید اولویت بندی شود و از تعریف پروژه‎های جدید با توجه به تعداد بسیار پروژه‎های نیمه تمام در حد امکان پرهیز شود و از هر دستگاه اداری که بتواند پروژه نیمه تمام خود را به بخش خصوصی واگذار کند حمایت خواهیم کرد.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها کاشمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاشمر کاشمر معین های اقتصادی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا پوربه افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

کد خبر 849527 منبع: ایسنا برچسب‌ها ماینر- ارز دیجیتال خبر مهم ارز دیجیتال فراجا

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است