Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس انگلیس برای بررسی کامل جوانب سرقت از دله آلی و پرسیدن سوال هایی از او و نزدیکانش در این رایطه در منزل شخصی حضور یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته درحالی که دله آلی به همراه نامزد و دوستانش خود را در خانه ۲ میلیون پوندی خود در شمال لندن قرنطینه کرده بود، مورد هجوم سارقان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او و برادر خوانده اش پس از درگیری با سارقان دچار جراحت شده اند.

امروز پلیس در خانه او حاضر شد تا جوانب این سرقت را بررسی کند. یک افسر پلیس طی چند ساعت صحبت با آلی، جزئیات این حادثه را از او پرسید.از خانه دله آلی جواهرات و ساعت مچی او که ارزشی حدود هزار پوند داشته اند، دزدیده شده است. به نظر می‌رسد سارقان اطلاعات دقیقی از خانه او داشته اند. نحوه ورود سارقان به منزل او هنوز مبهم است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دله آلی تاتنهام دله آلی لیگ انگلیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی

شاید برای شما سوال باشد که کسب و کارهای بزرگ چگونه تبلیغات خود را مدیریت می‌کنند و همواره به دنبال جذب مشتریان جدید هستند؟ - اخبار بازار -

در پاسخ به این سوال باید گفت که تمام برندهای بزرگ از کمپین‌های تبلیغاتی کامل و جامع بهره می‌برند. به‌علاوه سعی این کسب و کارها این است که از تمام ابزارها و  هدایای تبلیغاتی  برای معرفی محصول جدید خود یا برندسازی، بهرمند شوند. در صورتی که شما هدیه مناسب، کاربردی با توجه به مخاطبان خود، انتخاب کنید؛ می‌توانید همواره در ذهن مشتریان خود قرار بگیرید. به‌علاوه برخی از گیفت‌های تبلیغاتی قابلیت آن را دارند که در کنار تبلیغات محیطی، برند شما را به نمایش درآورند. گفتنی است که در تبلیغات محیطی شاید کمتر کسی به هدایای تبلیغاتی اشاره کند. اما باید گفت که خرید برخی از هدایای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی محیطی، به صرفه‌تر بوده و در عین حال بازدهی بالاتری دارد. با ما همراه باشید تا سه هدیه تبلیغاتی کاربردی در مجموعه صبح آگهی را به شما معرفی کنیم.

تیک تاک ساعت تبلیغاتی

آیا به دنبال تبلیغات طولانی مدت و پر بازده برای برند خود هستید؟ پیشنهاد ما به شما چاپ  ساعت تبلیغاتی  است. بهتر است بدانید یکی از ارزان قیمت ترین و پرطرفدارترین محصولاتی که می‌توانید برای تبلیغات و بازاریابی انتخاب کنید، ساعت تبلیغاتی است. یکی از موثرترین ساعت‌ها، ساعت دیواری تبلیغاتی است. چرا که این هدیه یکی از ماندگارترین راهکارهای موثر تبلیغات برای مشتریان است. این ساعت شما را در ثانیه به ثانیه تبلیغ می‌کند، زیرا همه‌ی افراد در محیط‌های مختلف می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این محصولات شامل آرم شرکت هستند و گاهی آدرس شرکت نیز روی آن ها درج می شود. از شعارهای تبلیغاتی خاص برای چاپ استفاده می کنند تا خود را بهتر در ذهن مخاطب ثبت کنند.

پیشنهاد مشاورین صبح آگهی برای ارتقای نام برند شما، خرید ساعت تبلیغاتی است. در اکثر سازمان‌ها برای ایجاد نظم و زیبایی بیشتر، از انواع ساعت تبلیغاتی در طرح و رنگ اختصاصی خود استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که طراحی و چاپ ساعت‌های تبلیغاتی طبق سلیقه مشتری و رنگ سازمانی به صورت اختصاصی انجام می‌شود. هرچه از ساعت های با کیفیت‌تری استفاده کنید، تبلیغات طولانی‌تری خواهید داشت.

خودکار تبلیغاتی تابلوی تبلیغاتی کوچک!

 

خودکار تبلیغاتی تا زمان اتمام جوهر، به عنوان یک تابلو و بیلبورد تبلیغاتی کوچک در دست مخاطب عمل کرده و تبلیغات شما را انجام خواهند داد. چاپ  خودکار تبلیغاتی  یکی از روش‌های تبلیغاتی کاربردی و معروف به شمار می‌آید که بازدهی بالایی داشته و بازگشت سرمایه را به همراه دارد. این هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی بوده و افراد برای نوشتن در طول روز، مکرر از آن استفاده می‌کنند. چاپ روی خودکار تبلیغاتی اهمیت ویژه‌ای دارد. خودکار تبلیغاتی صبح آگهی با به کارگیری به روزترین متد چاپی و استفاده از بهترین متریال و با به صرفه‌ترین قیمت تولید می‌شود. شما می‌توانید از انواع خودکار تبلیغاتی پلاستیکی و خودکار تبلیغاتی فلزی برای تبلیغات ارزان خود استفاده کنید. اگر به دنبال هدیه‌ای لاکچری هستید می‌توانید خودکارهای نفیس را خریداری کنید. خودکارهای تبلیغاتی دارای انواع متنوعی هستند که هر برند با توجه به بودجه و هدف تبلیغاتی، می‌توانند از میان آن‌ها انتخاب کند.

ساک دستی یا بیلبورد سیار؟

ساک‌دستی از هدایای پرکاربرد اما ارزان قیمت تبلیغاتی محسوب می‌شود که درواقع یک بیلبورد متحرک در دست مخاطبان شماست. این هدیه تبلیغاتی می‌تواند به راحتی نام برند و رنگ سازمانی شما را در دید افراد زیادی قرار دهد. شما سایر هدایای تبلیغاتی برند خود را داخل ساک دستی گذاشته و به مخاطبان و مشتریان اهدا کنید. این کار کمک بزرگی به بازاریابی شما می‌کند چراکه افراد راحت‌تر وسایل خود را حمل می‌کنند و نام برند شما را به خاطر می‌سپارند. این کیسه‌های تبلیغاتی از سایز و جنس‌های متفاوتی تهیه و تولید می‌شوند که با توجه به نیاز و نوع کاربرد آن می‌توانید از بین انواع آن انتخاب کنید. این هدیه تبلیغاتی علاوه بر کاربردیبودن، طول عمر و ماندگاری بالایی دارد؛ به همین دلیل مدت زمان بیشتری نزد مخاطب شما باقی مانده و نام برند شما را تبلیغ می‌کند. اگر به دنبال تبلیغ ماندگار هستید ساک دستی تبلیغاتی را فراموش نکنید. صبح آگهی ارائه دهنده انواع چاپ ساک دستی تبلیغاتی می‌باشد.

مزایای خرید هدایای تبلیغاتی

استفاده از هدیه تبلیغاتی دارای مزایای بسیار زیادی برای برند و کسب و کار شماست. اولین مزیت این است که به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی شما عمل می‌کند. این هدایا دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی بوده و بسیار کاربردی هستند. این هدایا نشان دهنده‌ی حس احترام شما به مشتریان هستند. همچنین، ارائه‌ی هدیه تبلیغاتی می‌تواند باعث ایجاد ارتباط با مشتریان شده که این امر باعث افزایش وفاداری و تعامل بیشتر و در نتیجه افزایش فروش می‌شود. این هدایا امکان بازگشت سرمایه را به مجموعه‌ی شما فراهم می‌کنند.

سفارش هدایای تبلیغاتی کاربردی صبح آگهی

انتخاب این هدایای تبلیغاتی بسته به برند شما، بازار هدف ، بودجه و حتی محیط کاری می‌تواند متغیر باشد. موارد ذکر شده از رایج ترین و محبوب ترین هدیه‌های تبلیغاتی با قیمت مناسب محسوب می‌شوند و ماندگاری و کاربرد آن‌ها در طول زمان شما را در ذهن مخاطب ثبت می‌کند. اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی هستید که در هر زمان و شرایطی کاربردی باشد، می توانید برای سفارش خود با مشاورین و کارشناسان فروش در صبح آگهی در تماس باشید. شما می‌توانید تصاویر، شعار تبلیغاتی و لوگوی خود را بر روی این هدایا به صورت منحصر به فرد چاپ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه‌ی سفارش انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه به سایت صبح آگهی مراجعه کرده و از انواع مدل‌های موجود دیدن کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس