Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی عصر امروز در خصوص آخرین وضعیت کرونا در خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بالا رفتن تعداد بیماران در استان، بخشی از آن به‌دلیل بیماریابی قوی‌تر ما است که تعداد آزمایشگاه‌های ما به ۵ رسیده و به‌زودی به ۷ مورد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: تعداد آزمایشات ما در حال افزایش است به‌طوری‌که در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۱۲۰۰ آزمایش انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمده بیماران ما سرپایی هستند و در خانه قرنطینه می‌شوند.

استاندار خوزستان گفت: البته فاصله گذاری اجتماعی هم کمتر رعایت شده و برخی فکر کردند بیماری تمام شده است که این موضوع به تشدید ویروس دامن زد؛ با تمهیداتی که از چند روز قبل انجام شد و محدودیت‌هایی که در شهر‌های قرمز انجام شد، امیدواریم آمار پایین بیاید و ویروس کنترل شود.

وی ادامه داد: در عین حال تاکید می‌کنم اوضاع در حوزه بهداشت و درمان تحت کنترل است و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اوضاع را رصد می‌کنند و کمبودی از بابت کیت‌های تشخیص، دارو و تخت‌های بیمارستانی وجود ندارد و حتی بیماران توزیع می‌شوند تا هیچ بیمارستانی اشباع نشود.

شریعتی ضمن تشکر از کادر درمانی تمام بیمارستان‌های استان، بیان کرد: تمام تلاش ما این بوده که اجازه ندهیم بیماری به پیک برسد؛ نماینده‌ای که وزیر بهداشت تعیین کرده جهت گزارش دهی به وزیر است و مسوولیت و زمام امور امر بر عهده دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی استان است که ما هم اعتماد کامل به عملکرد آن‌ها داریم.

استاندار خوزستان در خصوص نظارت دقیق‌تر در مناطق حاشیه و بازارچه‌های شلوغ، عنوان کرد: دیروز به فرماندار دستور دادم حتما به مناطق حاشیه و شلوغ ورود کرده و اقناع‌سازی و اعمال محدودیت کنند.

وی افزود: برای هفته آینده تصمیمی اتخاذ نشده و در این خصوص منتظر نظر شورای علمی و پزشکی و شخص آقای ابول‌نژادیان و همکاران‌شان هستیم تا نظر کارشناسی خود را ابراز کنند.

* فارس

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

به گزارش همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 847441 منبع: مهر برچسب‌ها مردان ثبت احوال خبر مهم زنان

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در ۱۰ سال اخیر
  • قرآن همه چیز ماست