Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:50:24 GMT

ویروس کرونا همچنان در جنوب غرب خوزستان می تازد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۲۹۸۱

ویروس کرونا همچنان در جنوب غرب خوزستان می تازد

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،دکتر شکراله سلمان زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در ۲۴ گذشته ۵۱ نفر به بیماری ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت:از این تعداد  در آبادان ۳۱نفر، خرمشهر ۱۴ نفر و شادگان ۷ نفربوده است.

او با اشاره به اینکه به این ترتیب تاکنون در آبادان ۲۶۷ نفر، خرمشهر ۲۴۸ نفر و شادگان ۶۹ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده است افزود: در مجموع ۵۸۴ نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: از ۵۱ مورد مثبت جدید تعداد ۳۷ نفر یا در منزل قرنطینه شده اند یا به مرکز نفس اعزام شده اند که آمار آنها به این شرح است: آبادان ۲۰ نفر، خرمشهر ۱۱ نفر و شادگان ۶ نفر که در مجموع کل مراجعات این گروه ۲۲۶ نفر می باشند.

سلمان زاده گفت:از کل موارد مثبت ثبت شده ۵۱۵ نفر بهبود و ترخیص شده اند و  ۴۰ نفر  نیز هنوز در بیمارستان بستری هستند.

او افزود:متاسفانه در بیست و چهار ساعت گذشته ۲مورد مرگ جدید داشتیم که متعلق به خرمشهر می باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تعداد فوت شدگان ار ابتدای شیوع بیماری تاکنون را ۲۹ نفر برشمرد و گفت:در آبادان ۷ نفر، خرمشهر ۲۰ نفر و شادگان۲ نفربر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری واگیر دار ووهان چین بهداشت جهانی دانشکده علوم پزشکی آبادان نفر و شادگان ویروس کرونا شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده

(تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • جوی ناپایدار در اروند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • اوقات شرعی سیزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • (تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند
  • اوقات شرعی دوازدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • افت دما در آبادان و خرمشهر