Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوندس لیگا قوانین سفت و سختی برای شروع بازی ها گذاشته و سرمربی آگزبورگ با خروج از هتل این تیم، قوانین را نقض کرده است. او باید فعلا در قرنطینه بماند.

طرفداری - بازی های بوندس لیگا از این هفته انجام خواهد شد اما قانون مهم فوتبال آلمان این بوده که نفرات تیم ها، کمپ را ترک نکنند.

به گزارش رونان مرفی، خبرنگار بوندس لیگا در Goal، هایکو هرلیش، سرمربی آگزبورگ نمی تواند در دیدار این تیم مقابل وولفسبورگ روی نیمکت بنشیند زیرا برای خرید خمیردندان و کرم پوست هتل این تیم را ترک کرده و به بیرون رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قانون جدید بوندس لیگا در پی شیوع ویروس کرونا، هیچکس نمی تواند کمپ را ترک کند و با افراد خارج از کمپ در ارتباط باشد؛ در غیر این صورت باید به قرنطینه برود. هرلیش در این مورد گفت:

مرتکب اشتباه شدم که هتل تیم را ترک کردم. البته من تمام نکات بهداشتی را رعایت کردم. نمی توانم از این مسائل چشم پوشی کنم. در چنین شرایطی من خودم را الگویی برای تیم یا جامعه نمی دانم و پای اشتباهم می ایستم. به خاطر این اشتباه، من فردا در تمرینات نخواهم بود و شنبه هم مقابل وولفسبورگ روی نیمکت نمی نشینم. 

هرلیش در ماه مارس به عنوان سرمربی آگزبورگ انتخاب شد و قرار بود در بازی شنبه این تیم مقابل وولفسبورگ اولین دیدارش را روی نیمکت تجربه کند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل وولفسبورگ سرمربی آگزبورگ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه آلومینیوم اراک که در فصول اخیر در نقش گربه سیاه پرسپولیس خودی نشان داده و البته فوتبال خوبی هم بازی می کند با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان خود در جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار گرفته است.

با توجه به ترکیب یازده نفره ایرالکو شامل احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی مینگین سنی این تیم 26 سال است. 

در صورت حضور بازیکنان باتجربه ای مثل مرتضی تبریزی، اسماعیل شریفات ، امیر نوری یا علیرضا نقی زاده در ترکیب اصلی میانگن سنی  این تیم بالاتر می رفت اما دو نفر اول مصدوم و دو نفر بعدی نیمکت نشین هستند.

البته غیر از بازیکنان جوان متعدد در ترکیب اصلی ایرالکو مهره های جوان زیادی هم روی نیمکت این تیم دیده می‌‍شوند.

حسین نوروزی و علی وطن دوست تنها 21 سال سن دارند،ابوالفضل قتبری 20 ساله است و محمد خلیفه دروازه‌‍بان ذخیره و بهرام گودرزی هم تنها 19 سال سن دارند تا تیم مجتبی حسینی هم با پنج بازیکن زیر 23 سال به مصاف حریف نامدارش رود.

شروین بزرگ،رضا جبیره،علیرضا نقی زاده و امیر نوری چهار بازیکن بزرگسال نیمکت ایرالکو هستند.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟