Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرمانده ناحیه مقاومت شاهین‌شهر و میمه، از توزیع دوهزار و ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۵۷ میلیون تومان، بین نیازمندان و آسیب دیدگان بحران کرونا در شهرستان، خبرداد.

سرهنگ مسعود جهانگیری، در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در راستای اجرای رزمایش مواسات مومنانه و همدلی به فرمان مقام معظم رهبری، ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه، اقدام به توزیع بسته‌های کمک معیشتی، در دو مرحله، بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان حادثه کرونا کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در مرحله اول اجرای رزمایش مواسات مومنانه و همدلی، هزار بسته معیشتی_فرهنگی و در مرحله دوم هزارو هفتصد بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰هزار تومان از محل جلب مشارکت های مردمی، خیران و سپاه تهیه و توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، خاطرنشان‌کرد: پایگاه‌های بسیج مستقر در مساجد بهترین راه‌ شناسایی و رسیدگی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان حادثه کرونا است، که البته منجر به شناسایی تعداد اندکی از افراد در پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نیز شد، همچنین در اجرای کامل این طرح به هر خانوار نیازمند تنها یک‌بار بسته معیشتی اهدا می‌شود.

سرهنگ جهانگیری، با تاکید بر نقش پر رنگ بسیج در همه عرصه‌ها همگام و همراه با مردم، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا و قبل از فرمان اجرای رزمایش مواسات مومنانه و همدلی، ناحیه مقاومت شاهین‌شهر و میمه، ۷هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع کووید ۱۹، توزیع کرده‌بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیازمندان و آسیب دیدگان رزمایش مواسات مومنانه ناحیه مقاومت بسته معیشتی شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود

هادی سلیمی مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: خانواده هایی که خانه‌های آنها در حادثه آتش سوزی بامداد امروز این روستا از بین رفته در چادرهای هلال احمر گیلان اسکان داده می‌شوند.

وی با اینکه برای اسکان تمام خانواده های خسارت دیده آمادگی داریم، افزود: توزیع غذای گرم نیز در دستور کار قرار گرفته و از امشب بین خانوارهای حادثه دیده توزیع می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار کرد: توزیع سایر بسته های غذایی نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان هم در این پیوند گفت: بر اساس آخرین آمار ۶۰ خانواده ساکن روستای امام زاده ابراهیم شفت که در این منطقه ساکن هستند و جای دیگری ندارد آسیب دیده و ساکنان سایر منازل آسیب دیده به صورت فصلی به این روستا می آیند و ساکن دایمی آن نیستند.

محمدرضا حق بین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همه خانواده‌ ها ساکن این روستا که منازل آنان آسیب دیده اند در چادرهای هلال احمر و حسینیه امام زاده ابراهیم شفت اسکان داده می شوند و غذای گرم در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های مربوطه پای کار هستند، افزود: در نشست با استاندار گیلان تصمیم‌های بعدی گرفته می شود.

در آتش سوزی بامداد پنجشنبه در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان ۱۲۰ خانه، مغازه و واحد اقامتی دچار خسارت گسترده شد؛ این حادثه تلفات جانی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود